مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری

باید با کمک ایده های خلاقانه برای زیبا کردن تمام مکان هایی که در آنها زندگی می کنیم تلاش کنیم؛ مخصوصا محل کار که قسمت زیادی از روز خود را در آن می گذرانیم. ما در این مقاله تعدادی ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری خدمت شما ارائه کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید محل کارتان را هم برای خود و هم برای دیگران جذاب و دلنشین کنید.

مهمترین ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری

هنگامی که وارد یک اداره می شویم اولین چیزی که نظرمان را جلب می کند مبلمان آن اداره می باشد. چون قسمت زیادی از مساحت را مبلمان پوشش داده است و در هنگام نشستن از آنها استفاده می کنیم؛ از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگام خرید مبلمان اداری توجه کنید که ظرفیت مبل ها برای ارباب رجوع کافی باشد. همچنین باید مساحت اتاق یا سالن را در نظر بگیرید تا مبلمان به طور اصولی بتواند قرار بگیرد. جنس مبلمان و صندلی های کارکنان محل کار باید بسیار عالی باشد. به طوری که علاوه بر داشتن عمر طولانی مبلمان، کارکنان و ارباب رجوع هنگام استفاده از آن به مشکل نخورند. حتی اگر هزینه بالایی را برای مبلمان اداره صرف کنید، ضرر نخواهید کرد. زیرا صندلی و مبلمان راحت، بازدهی کار کارکنان را افزایش میدهد. مبلمان را به نحوی قرار دهید تا در آن مکان بتوان به راحتی تردد کرد.

ایده تزیین محل کار

ایده تزیین محل کار

نورپردازی استاندارد

هنگام طراحی محل کار خود باید نورپردازی مناسبی را در نظر بگیرید. این ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری به دو دلیل حائز اهمیت است. دلیل اول اینکه اگر به طور صحیح از نور آفتاب استفاده شود می توانیم در مصرف برق صرفه جویی کنیم و تعداد لامپ های روشن را کاهش دهیم. دلیل دوم آن هم این است که با یک نورپردازی استاندارد و حرفه ای میتوانیم جلوه ای زیبا به اداره یا محل کار خود بدهیم. پنجره ها باید توسط یک شخص متخصص نصب شود و مکان آن تعیین گردد. زیرا اگر مکان پنجره ها نامناسب باشد؛ می تواند باعث اذیت چشم افراد حاضر در محل شود.

نورپردازی استاندارد محل کار

نورپردازی استاندارد محل کار

رنگ دیوارها و وسایل

سومین ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری انتخاب رنگ صحیح و متناسب بودن رنگ ها میباشد. امروزه در اکثر مکان ها از کاغذ دیواری استفاده می شود. پیشنهاد ما به شما این است که در محل کار خود از کاغذ دیواری استفاده نمایید؛ چون میتوان در انتخاب آن، از رنگ مورد نظر خود استفاده کرد. رنگ کاغذ دیواری و وسایل موجود در محل کار باید به نحوی باشد که سبب شادابی و نشاط کارکنان و ارباب رجوع شود. پس باید از رنگ های شاد و آرامش بخش استفاده کنید. ما نمی توانیم به طور دقیق برای شما یک یا دو رنگ تعیین کنیم؛ بلکه خود شما باید با توجه به تعداد کارکنان و میزان مساحت اداره با یک طراح دکوراسیون مشورت نمایید و رنگهای مناسب را انتخاب کنید. این نکته را در نظر بگیرید که باید رنگ تمام اجزا با هم متناسب و هماهنگ باشند.

رنگ مناسب در فضای کاری

رنگ مناسب در فضای کاری

تزیین دیوار

قطعاً اگر دیوار محل کار بدون هیچ وسیله تزیینی باشد، اداره برای تمام افراد کسل کننده به نظر میرسد. سعی کنید بر روی دیوارها از وسایلی مانند تابلو استفاده کنید؛ به این شکل دیگر دیوار ها خشک و بی روح نیستند. جدای از تابلو می توانید مجسمه های آویزان یا آینه های چند قطعه ای را بر روی دیوارها به کار بگیرید. این نکته را در نظر بگیرید که اگر دیوارها رنگ های تیره داشته باشند، تابلوها و وسایل تزیینی بر روی دیوار بیشتر جلوه می کنند.

تزیین دیوارهای محل کار

تزیین دیوارهای محل کار

استفاده از گیاهان یک ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری

یکی از ایده هایی که برای زیباسازی محل کار وجود دارد، استفاده از گیاهان می باشد. هنگام استفاده از گیاهان دست شما برای انتخاب نوع آن باز خواهد بود، چون گیاهان انواع مختلفی دارند و با توجه به مساحت موجود میتوان گل و گیاه مناسبی را انتخاب کرد. گل ها و گیاهان علاوه بر اینکه باعث شادابی و جذابیت فضای اداره می شوند، هوای ملایم و خوشبویی را در محل ایجاد می کنند. جدایی از خود گیاه شما می توانید با استفاده از گلدان آن هم ابتکار عمل را به دست بگیرید و به طور خلاقانه ای رنگ و ابعاد گلدانها را تعیین کنید. استفاده از این ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری بسیار کم هزینه و به صرفه است. پس پیشنهاد میکنیم حتما از این راهکار فوق العاده برای زیباسازی محل کار خود استفاده کافی و مفید را کنید.

پربازدیدترین مطالب آفن را از دست ندهید!

استفاده از گیاه در تزیین محل کار

استفاده از گیاه در تزیین محل کار

استفاده از اصول فنگ شویی

دیگر ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری به کارگیری اصول فنگ شویی در محل کار است. فنگ شویی یکی از اصول قدیمی در کشورهای شرق آسیا می باشد. برخی از مردم اعتقاد دارند با انجام کارهایی در دکوراسیون خانه یا محل کار، علاوه بر ایجاد زیبایی میتوان فوایدی را برای خود به وجود آورد. برای مثال می توان از تعدادی مجسمه یا اعداد خاص استفاده کرد تا برکت و رونق به سوی ما سرازیر شود. البته این موضوع بستگی به اعتقاد و نظر شما دارد، که آیا این حرفها را باور دارید یا خیر.

فنگ شویی تزیین محل کار

فنگ شویی تزیین محل کار

به کارگیری پارتیشن و ایجاد نقطه کانونی

استفاده از پارتیشن ها در محل کار یک ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری می باشد. زیرا با استفاده از پارتیشن ها علاوه بر ایجاد نظم در مکانهای مختلف اداره، میتوان جذابیتی برای محل ایجاد کرد. توصیه می شود اگر می خواهید برای محل کار خود از پارتیشن استفاده کنید؛ حتماً پارتیشن های متحرک را خریداری نمایید. زیرا به راحتی می توان آن ها را از جایی به جای دیگر حمل کرد. دیگر ایده برای برای تزیین محل کار و مبلمان اداری ایجاد یک نقطه کانونی در محل می باشد. البته این موضوع بستگی به مکان مورد نظر دارد. برای مثال در یک اداره اگر بخواهیم در اتاق رئیس، یک نقطه کانونی ایجاد کنیم باید محل صندلی رئیس اداره و اطراف آن شامل نقطه کانونی شود. برای ایجاد نقطه کانونی می توانید از رنگ ها و وسایل تزیینی مناسب و جذاب استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.