مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل

اگر قصد دارید که یک دفتر وکالت باز کنید ابتدا باید بدانید جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل باید چگونه باشد. طراحی دفتر کار یک وکیل باید به گونه ای باشد که نیازهای یک وکیل و مراجعه کنندگان آن را برطرف کند. شاید از نظر همه دفتر کار یک وکیل یک محیط کاملا ساده و بدون نیاز به طراحی خاصی می باشد.

طراحی دفتر یک وکیل باید به گونه ای باشد که اعتماد مراجعه کننده را جلب کند. نظم و انضباط در دفتر کار یک وکیل حرف اول را میزند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل ما را همراهی کنید.

آشنایی با جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل

ابتدا باید بدانید جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل چیست؟ برای شروع کار یک وکیل نیاز است در دفتر کارش به جزئیات مهمی از قبیل: ورودی دفتر وکالت، نورپردازی ورودی و دفتر وکالت، دکوراسیون اتاق انتظار، دکوراسیون دفتر وکیل، وسایل تزئینی در دفتر وکالت، انتخاب کاغذ دیواری، انواع سبک دکوراسیون دفتر وکالت، طراحی مبلمان به سبک مدرن، طراحی مبلمان به سبک کلاسیک، مهمترین بخش دفتر یک وکیل و میز و صندلی وکیل توجه کند.

طراحی و مبلمان مناسب برای دفتر وکیل

طراحی و مبلمان مناسب برای دفتر وکیل

ورودی دفتر وکالت و نورپردازی ورودی آن

ورودی یک دفتر وکالت باید به گونه ای باشد که چشم مراجعه کننده را جذب کند. پلاک نام و عنوان یک وکیل باید شیک و چشمگیر باشد تا در زمان ورود حس خوشایند و امنیت را در فرد ایجاد کند. بهتر است دیوار ورودی دفتر وکالت را نیز زیبا و چشمگیر طراحی کنند، برای مثال روی دیوار ورودی را از شیشه های تزئینی بکار ببرند.

قصد از آگاهی از جزئیات مهم طراحی یک دفتر وکیل، ایجاد حس امنیت در مراجعه کننده میباشد. در قدم دوم نورپردازی بسیار حائز اهمیت میباشد به گونه ای که نور در ورودی دفتر و در داخل دفتر باید به میزان کافی فضا را روشن کند تا حس ترس را در مراجعه کننده به وجود نیاورد و با اطمینان خاطر مشکل خود را مطرح کند.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از مبلمان اداری آفن دنبال نمایید

انتخاب بهترین مبلمان برای مطب دکتر چگونه است

دکوراسیون اتاق انتظار و وسایل تزئینی در دفتر وکالت

گاهی ممکن است یک مراجعه کننده مدت زمان زیادی صبر کند تا نوبت آن برسد. برای به انتظار نشستن مراجعه کنندگان باید محیطی را طراحی کنند تا بتوانند در این فاصله بدون ایجاد خستگی و کسالت به انتظار نوبت خود بنشینند. دکوراسیون اتاق انتظار باید به گونه ای باشد که فرد مراجعه کننده در فاصله زمانی انتظار، احساس خستگی و کسالت نکند. رنگ بکار رفته در اتاق انتظار باید از ترکیب دو رنگ شاد و خنثی مثل رنگ خاکستری با سبز یا زرد و ... باشد تا محیطی شاد و سرزنده را برای افراد حاضر در دفتر وکالت ایجاد کند.

در دفتر کار یک وکیل استفاده از وسایل تزیینی بسیار مهم می باشد زیرا بکار بردن وسایل تزئینی نه تنها فضا را به محیطی آرام تبدیل می کند، می تواند برای لحظه ای کمک به فراموش کردن مشکلات مراجعه کنندگان نیز شود، برای مثال استفاده از تابلوهایی که با رنگ دیوار و دکور سالن تناسب داشته باشد یا استفاده از یک کتابخانه و چند گل و گیاه گزینه مناسبی میباشد.

دکوراسیون و مبلمان مناسب برای دفترکار وکیل

دکوراسیون و مبلمان مناسب برای دفترکار وکیل

استفاده از کاغذ دیواری در دفتر وکالت

همیشه زمان حرف اول را برای یک وکیل میزند به همین دلیل قبل از دست زدن به هر کاری برای شروع به افتتاح یک دفتر از جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل تحقیقات لازم را می کنند. یکی از دلایلی که موجب می شود تا کاغذ دیواری را جایگزین رنگ کردن کنند بوی رنگ و زمان بر بودن آن میباشد. کاغذ دیواری با طرحها و رنگهای متنوع این امکان را به آنها میدهد که طرح مد نظرشان را با کمترین زمان ممکن نصب کنند.

طراحی مبلمان اداری مدرن و کلاسیک

  • طراحی مبلمان اداری مدرن: یکی از طراحی هایی که امروزه بیشترین طرفدار را دارد استفاده از طراحی مدرن در ادارات می باشد. استفاده از مبلمان مدرن، حق انتخاب رنگ بیشتری به شما می دهد که باید علاوه بر رنگ، دکور اداره را نیز به سبک مدرن تغییر داد. در فضاهای کوچک به راحتی می توان از سبک مدرن با طرح های متنوعی استفاده کرد زیرا مناسبترین گزینه برای فضاهای کوچک می باشد.
  • استفاده از طراحی مبلمان اداری کلاسیک: سبک کلاسیک، یک سبک کاملا اروپایی می باشد که در آن بیشتر از چوب و رنگ قهوه ای به کار رفته است. در این سبک علاوه بر مبل کلاسیک از کفپوش های چوبی، از دکور چوبی و ... بکار می رود و سبک بسیار شیک و آرامش بخشی به محیط اداره می دهد. 

طراحی دفترکار وکیل با مبلمان مدرن و کلاسیک

طراحی دفترکار وکیل با مبلمان مدرن و کلاسیک

نورپردازی در دفتر وکیل و انتخاب میز و صندلی مناسب وکیل

یکی از جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل استفاده از نور در دفتر کار آن می باشد. در دفتر یک وکیل استفاده از پرده های کرکره گزینه مناسبی می باشد، تا در صورت نیاز با کنار رفتن پرده نور کافی به دفتر وارد شود و فضای دفتر را روشن کند. استفاده از یک نور زرد علاوه بر نور طبیعی، به صورت غیر مستقیم نیز می تواند نور لازم را به فضا ببخشد.

به دلیل اینکه یک وکیل بیشترین زمان خود را در دفتر کار خود و پشت میز می گذارند، انتخاب یک میز و صندلی راحت بسیار جائز اهمیت می باشد. میز وکیل دقیقا باید روبروی در ورودی اتاق باشد. به غیر از صندلی وکیل بیش از دو یا سه صندلی در اتاق قرار ندهند.

انتخاب میز و صندلی وکیل باید متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی و سبک مبلمان انتخابی باشد. همیشه نظم در کار یک وکیل نشان دهنده دقت و نظم در کار آن وکیل نیز می باشد به همین دلیل یک وکیل باید سعی کند در محل کار خود فضایی آرام و با نظم را طراحی کند تا مراجعه کنندگان با اطمینان کامل  وکالت خود را به آنها بسپارند.

سخن پایانی

همانطور که بیان کردیم دقت به جزئیات طراحی دفتر کار و مبلمان اداری یک وکیل بسیار حائز اهمیت میباشد و باید به گونه ای باشد که وکیل و مراجعه کننده در فضای اداری دفتر به راحتی و با آرامش با هم ارتباط برقرار کنند.

پربازدیدترین مطالب آفن را در این بخش دنبال نمایید

دکوراسیون اداری مدرن و جدید با طراحی های جذاب

آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی

برای انتخاب یک میز و صندلی مناسب با روحیه و محل کار و نوع شغلتان می توانید آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی را مد نظر قرار دهید. میزهای مدیریتی دارای انواع و سبک های زیادی هستند که می توان به میز مدیریتی سلطنتی اشاره کرد.

انواع مختلف میز کار

پر واضح است که یک دکوراسیون شیک و خاص و در عین حال راحت و مطابق با استانداردها از ضروریات یک کسب و کار است. یکی از موارد مهم که در بدو ورود به دفتر یا اتاق کار مشاهده می شود میز کار است. یک میز اداری خیلی که رنگ و طرح آن با چیدمان، پرده ها، رنگ کاغذ دیواری و ... همخوانی نداشته باشد می تواند در قضاوت دیگران در مورد شما بی تاثیر نباشد.

در مقابل، یک میز کار که به درستی انتخاب شده باشد و هماهنگ با دیگر المان های موجود در محل کارتان باشد می تواند حس خوبی به کسانی که پا به دفتر شما می گذارند بدهد. در ادامه به بررسی انواع مختلف میز کار می پردازیم. آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی علاوه بر کمک به شما در جهت خریدی مطمئن، شما را با اصول طراحی و دیزاین دفتر کار یاری می کند.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از آفن دنبال نمایید

راهنمای انتخاب میز مدیریت لوکس

میز کار صاف و ساده

 یک دفتر ساده با میز کار مستطیل شکل ساده خواهید داشت. با این نوع میز مستقیم به اصل مطلب می رسیم! یک صفحه ساده که مدیر با لبخندی پشت آن نشسته است. از مزایای این نوع میز صرفه جویی در فضا است و  به طور کلی یکی از ارزان ترین مدل ها است و اغلب بیشترین استفاده را در فضای باز دارد.

میز جمع و جور (یا میز گوشه ای)

 این نوع میز می تواند در گوشه دفتر یا اتاق قرار بگیرد و مزیت آن این است که برای کار با رایانه راحت می باشد و می تواند فضای کار در دفتر را جدا کرده و فضای دفتر کارتان را برای چیدمان های دیگر باز کند. می توانید در گوشه اتاق فضای کاری داشته باشید و در گوشه‌ ی دیگر یک میز بزرگ برای پذیرش ارباب رجوع و صحبت با او.

انواع مدل میز مدیریتیانواع مدل میز مدیریتی

میز منحنی شکل

 این نوع میز در قسمتی که صندلی قرار دارد دارای یک انحنا و تورفتگی می‌ باشد تا کار پشت آن راحت باشد و میزان تسلط به هنگام کار با لپ تاپ یا رایانه بالا رود.

میز سلطنتی

این نوع میز برای فضاها و کسب و کارهای خاص که سبک رویال را می پسندند مناسب می باشد. این نوع مبلمان دارای ریزه کاری های فاخر و پر زرق و برق کار شده بر روی سطح یا لبه های کار است که نوعی جلال و شکوه و زیبایی چشمگیری به دکوراسیون فضای مورد نظر می دهد. این نوع سبک بیشتر مناسب مدیران خاص پسند که می خواهند استایل پرابهتی داشته باشند و نظرها را به خود جلب کنند مناسب است.

این طرح برای میز مدیریت می تواند بی نظیر باشد. این امیز رئیس مبلمان هاست. در دفاتر مدیران و مسئولان  دیده می شود که نمادی از اعتماد به نفس، اقتدار و اعتبار است و کار او را به نوعی تضمین می کند.

آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی

عدم آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی شما را دچار سردرگمی خواهد کرد. پس برای آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی با ما در این مقاله همراه باشید و تمام نکات را بدقت مد نظر داشته باشید. نکات را یادداشت کنید تا سردرگم نشوید. از اصول آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی این است که یک میز اداری سلطنتی بهتر است که از چوب باشد تا فلز یا جنس های دیگر.

چرا که چوب ظاهری رسمی تر دارد و هم جهت با سلیقه کلاسیک شما خواهد بود. بهترین چوب ها برای این کار چوب گیلاس، افرا، توس، گردوی سیاه و بلوط هستند. این نوع چوب ها داری استحکام خوبی هستند. آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی با کیفیت و متناسب با کارتان به شما کمک خواهد تا در انتخابات دچار وسواس نشوید. در ادامه چند راه کار برای انتخاب این نوع میز و آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی صنعتی مطابق با استاندارها و سلیقه شما به شما پیشنهاد می دهیم.

ویژگی های میز مدیریت سلطنتیویژگی های میز مدیریت سلطنتی

آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی و انتخاب رنگ آن

حتما به یاد داده باشید که میزتان را با توجه به دیگر وسایل موجود در اتاق کارتان انتخاب کنید. اگر فضای دفترتان روشن است پیشنهاد می دهیم میزتان مات و تیره باشد و بالعکس اگر تنالیته فضا مات و تاریک است میزتان را درخشان و روشن انتخاب کنید چرا که این میز جایگاه نشستن شماست و باید متمایز از دیگر المان ها باشد تا شما به خوبی در آن بدرخشید.

حتی اگر لوکس بودن در درخشش تعریف شده باشد، استفاده بیش از حد از نور واقعا لوکس نیست. در دفتر، نور برای اطمینان از راحتی بصری کارمندان ضروری است و به ما امکان می دهد کارها را بدون خستگی چشم انجام دهیم. ولی زیاده روی شما را بسوی دمده بودن سوق می دهد. برای  قضاوت در مورد تأثیر و ارتباط نور، چندین معیار باید در نظر گرفته شود:

  1. سطح متوسط ​​و یکنواخت روشنایی
  2. تعادل و هماهنگی رنگ ها
  3. تعادل نور برای جلوگیری از خیرگی

بدیهی است که همه فضاهای کاری به روشنایی یکسانی احتیاج ندارند. نیازها با توجه به کاربرد و فعالیت انجام شده تعریف می شوند. چراغ های رومیزی، لوسترها، چراغ های کف، چراغ های دیواری ... هر چراغ روشنایی ویژگی های خاص خود را دارد. با این حال، برای ایجاد یک نور مناسب، چندین نور اضافی لازم است.

انتخاب ابعاد مناسب

ابعاد میز باید متناسب با فضای اتاق انتخاب شود. مسلما یک میز رویال و لاکچری در فضایی کوچک بسیار دفرمه جلوه می‌کند و فضای اتاق را شلوغ کرده و سلیقه شما را زیر سوال می برد. یا انتخاب یک میز کوچک در فضایی بزرگ ممکن است این حس را القا کند که جایگاه شما بعنوان مدیر چندان مهم نیست. در اینجاست که اهمیت آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی بازم بنظر می رسد.

ویژگی ها و مزایای میز مدیریت سلطنتیویژگی ها و مزایای میز مدیریت سلطنتی

انتخاب طرح مناسب برای میز سلطنتی

به شما پیشنهاد می کنیم پیش از آشنایی با ویژگی های میز مدیریتی سلطنتی و برای انتخاب طرح مناسب برای میز به دکوراسیون های خانه های اعیانی قرون وسطی در اروپا مراجعه کنید. با یک سرچ ساده براحتی می توانید انواع طرح را مشاهده کنید. به یاد داشته باشید راحتی شما در پشت میزی که قرار است انتخاب کنید در اولویت است. پس بهنگام طراحی این نکته ها را به طراح خاطرنشان کنید:

  1. جایی برای استراحت پاها و فاصله دادن آنها با زمین قرار دهد
  2. میز طوری طراحی شود که جایی برای تعبیه سیم ها و کابل ها در نظر گرفته شود.
  3. بهتر است پاهای شما معلوم نباشد
  4. لبه های کارو حاشیه‌ های میز زیاد کار نشده باشد.
  5. بیش از حد سنگین نباشد تا حمل آن راحت باشد

آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری

آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری می تواند به ما در انتخاب مبلی مناسب برای منزل یا محل کار کمک کند. در زمان های نه چندان دور، مبل های اداری و مهمان از یکدیگر متمایز نمی شدند اما با گذشت زمان تفاوت هایی میان این دو به وجود آمد که این دو را از یکدیگر متمایز کرد. مبل های اداری ظاهری ساده تر نسبت به مبل های مهمان دارند.

آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری بسیار کار آمد است و شما با دانستن این تفاوت ها می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید. ابتدا بهتر است با مشخصات هر کدام از این مبلمان ها آشنایی کامل داشته باشید سپس تفاوت های اصلی آنها را بررسی کنید.

مبلمان اداری چه مشخصاتی دارند؟

شاید فکر کنید مبلمان اداری فقط مبل هایی که در اداره استفاده می کنند، هستند اما اینگونه نیست و شامل میز جلسات، صندلی کارکنان، میز کامپیوتر، صندلی مراجعین و... می شوند. مشخصات مبلمان بسته به مکانی که در آنجا قرار می گیرند با یکدیگر متفاوت هستند. از مبلمان ها در اتاق کنفرانس، سالن انتظار، اتاق کارکنان و... استفاده می شود.

همچنین مبلمان هایی که در بانک ها، مدارس، مطلب های پزشکان و ... استفاده می کنند با یکدیگر تفاوت هایی دارند. مبل های اداری به دلیل استفاده زیاد کارکنان و مراجعین باید رنگ های تیره ای داشته باشند و همچنین بهتر است راحت و بدون هرگونه تزئینات اضافه باشند.

ویژگی های مبلمان اداری

ویژگی های مبلمان اداری

مشخصات مبلمان مهمان

مبل هایی که در منزل استفاده می کنید مبلمان مهمان هستند. مبلمان مهمان نسبت به مبل های اداری رنگ های شادتر و طرح های شلوغ تری دارند. مبلمان های اداری شامل انواع مختلفی از جمله، مبل های سلطنتی، مبل های سنتی، مبل های کلاسیک، مبل های فوتون و مبل های لاوست می شوند. انواع مختلفی که نام بردیم تنها قسمتی از انواع مبل ها هستند. مبلمان مهمان علاوه بر راحت بودن، باید از زیبایی چشمگیر و جذابی برخوردار باشند.

در زمان های قدیم از مبل ها به عنوان لوازم لوکس منزل استفاده می کردند اما در زمان حال مبل به یکی از وسایل ضروری منزل تبدیل شده است. در انتخاب مبل های مهمان باید نهایت دقت را داشته باشید تا با گذشت زمان دچار کمردرد نشوید. در انتخاب مبل مهمان، دقت به پایه، پارچه، فوم و... مبل بسیار مهم است.

مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش از آفن دنبال نمایید

مبلمان اداری دست دوم بخریم یا نخریم؟

آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری

همانطور که در بالا گفتیم آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری بسیار کارآمد  و مهم است. مبل های اداری و مهمان در رنگ، جنس پارچه، طرح مبل و... با یکدیگر متفاوت هستند. از مبلمان های اداری نمی توان در منزل به عنوان مبل مهمان استفاده کرد پس بهتر است با تفاوت های این دو آشنایی کامل داشته باشید. زمانی که قصد خرید مبلمان اداری و یا مبلمان مهمان را دارید باید اندازه محیط را در نظر بگیرید و متناسب با آن، مبل مورد نظر را خریداری کنید.

تفاوت های مبلمان اداری با مبلمان مهمان

تفاوت های مبلمان اداری با مبلمان مهمان

آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری در رنگ

یکی از تفاوت های مهم در بین مبلمان اداری و مبلمان مهمان، رنگ آنها است. مبلمان اداری به دلیل اینکه در یک اداره قرار می گیرند و روزانه تعداد زیادی مراجعه کنند از آنها استفاده می کنند بهتر است رنگ های تیره ای داشته باشند تا لک نگیرند ولی در انتخاب رنگ مبلمان مهمان محدودیتی ندارید و می توانید از هر رنگی مطابق با سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. بهتر است قبل از انتخاب رنگ مبل محیط و تم خانه را در نظر بگیرید و متناسب با آن رنگ مبل را انتخاب کنید.

آشنایی با تفاوت های مبلمان مهمان و اداری در طرح

پیش از خرید و انتخاب مبل های اداری ابتدا باید محیط مورد نظر را بررسی کرد و متناسب با آن مبلمان را تهیه کرد. مبلمان اداری علاوه بر اینکه باید برای مراجعه کنندگان راحت باشند، باید از زیبایی خاصی برخوردار باشند تا باعث جذب مراجعه کنندگان به آن محیط شوند.

در انتخاب مبلمان مهمان می توانید از طرح های گوناگونی استفاده کرد و در انتخاب طرح محدودیتی ندارید ولی بهتر است طرح مبل خود را متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب کنید. بطور مثال اگر دکوراسیون منزل شما مدرن است نباید از مبل های سلطنتی استفاده کنید. در انتخاب مبل مناسب جنس مبل بسیار مهم است و باید به آن دقت بسیار شود.

تفاوت مبلمان اداری و مهمان در جنس

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، جنس مبل است. مبلمان اداری به دلیل استفاده زیاد بهتر است جنسی با طول عمر بالا داشته باشند و در صورت لک گرفتگی بتوان آنها را به راحتی تمیز کرد. در ساخت مبلمان اداری بهتر است از پارچه بجای چرم استفاده شود زیرا طول عمر بیشتری دارد. انتخاب جنس مبلمان مهمان بسته به سلیقه شخصی شما آزاد است و شما می توانید از همه جنس ها استفاده کنید اما بهتر است جنس هایی را انتخاب کنید که طول عمر بالایی دارند.

تفاوت های مبلمان اداری با مبلمان منازل

تفاوت های مبلمان اداری با مبلمان منازل

سخن آخر

قبل از خرید مبلمان مورد نظر خود ابتدا تفاوت مبلمان اداری و مهمان را بررسی کنید  و در مورد سبک مورد نظر خود تحقیقات لازم را انجام دهید. پیش از خرید مبلمان به جنس آنها و فوم هایی که در نشیمن مبل استفاده می شود نهایت دقت را به خرج دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید مبلمان داشته باشید. 

پربازدیدترین مطالب مجموعه آفن را در این بخش دنبال نمایید

بررسی قیمت انواع پارتیشن ارزان اداری و خانگی

دیوایدرها در دکوراسیون دفاتر اداری چه تاثیری دارند

امروزه استفاده از سازه های پیش ساخته در فضاهای مختلف بسیار رایج شده است. پارتیشن ها و دیوایدرها از جمله همین سازه های پیش ساخته هستند که کاربردی بسیار مهم در ایجاد فضاهای اختصاصی دارند. با تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری و ویژگی های این سازه ها آشنا می شویم.

دیوایدر چیست؟

شاید شما هم در فضاهای اداری سازه هایی را مشاهده نموده باشید که به عنوان یک جدا کننده از آن استفاده شده است. این سازه ها نه تنها فضایی اختصاصی را در یک مکان عمومی ایجاد می نمایند بلکه به راحتی قابل جابجایی بوده و در صورت نیاز می توان آن را در محل دیگر مورد استفاده قرار داد. علاوه بر آن این سازه ها دارای قابلیت آکوستیک بوده  و به هیچ وجه صدا از آن عبور نمی کند. به همین دلیل ایجاد فضایی اختصاصی با امنیت بالا از مهم ترین تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری است.

معمولا در فضاهای اداری ایجاد سروصدا باعث سردرگمی افراد و کارمندان شده و از بازده کاری کم می نماید. دیوایدرها با دارا بودن قابلیت عدم عبور هرگونه صوت باعث ایجاد تمرکز در افراد شده و راندمان کاری را افزایش می دهد.

آشنایی با دیوایدر و ویژگی های آن

آشنایی با دیوایدر و ویژگی های آن

متریال در انواع دیوایدر

بسته به فضای مورد استفاده می توان از متریال های مختلفی جهت طراحی دکوراسیون داخلی استفاده نمود. این تنوع در متریال باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین سبک انتخابی در طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی می شود. بیشتر افراد تصور می کنند که طراحی داخلی همان دکوراسیون داخلی است. اما طراحی سبک تعیین فضا برای هر کار است در صورتی که طراحی دکوراسیون داخلی تعیین نوع چیدمان تجهیزات و مبلمان در این فضا است.

به همین علت تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری نقشی تعیین کننده داشته و می توان به انتخاب متریال مورد نظر در ساخت دیوایدرها به دکوراسیون داخلی زیباتر فضا کمک زیادی نمود. از متریال های مصرفی در تولید دیوایدرها می توان به شیشه، ام دی اف، چوب، فلز و یا هر نوع متریال مورد علاقه اشاره نمود. هر کدام از این متریال ها در زیبایی فضا نقش تعیین کننده داشته و تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری را افزایش می دهد.

مطلب مرتبط با این مقاله را در این بخش از مبلمان اداری آفن دنبال نمایید

دکوراسیون داخلی با پارتیشن های فریم لس

تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری

دیوایدرها از جمله محصولات پر مصرف در ادارات هستند. تنوع در طرح و رنگ و متریال به دیوایدرها قابلیت استفاده در هر نوع از فضاهای اداری را بخشیده است و به ایجاد فضای شاداب تر و آرامش بخش کمک زیادی نموده است. استفاده از گیاهان به عنوان دیوایدر علاوه بر ایجاد محیطی زنده و پویا به ایجاد فضای آرام و روح بخش در محیط های اداری منجر شده و افراد در این فضاها از راندمان کاری بالایی برخوردار هستند. برای ایجاد این نوع دیوایدر و استفاده از تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری از یک شبکه فلزی به صورت ستونی بلند استفاده می شود. قرار دادن گیاهان بر روی این شبکه علاوه بر ایجاد یک دیوار جدا کننده محیطی سبز و شاداب را در هر اداره ایجاد می کند.

نقش دیوایدرها در دکوراسیون دفاتر اداری

نقش دیوایدرها در دکوراسیون دفاتر اداری

تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری با توجه به متریال

بسته به این که از چه نوع متریالی در دیوایدرها استفاده شده است می توان از تاثیرات مختلف آن بر فضا و دکوراسیون اداری سود برد. در فضاهایی که سر و صدا یک عامل کاهش بازده کاری است از متریال های عایق صدا به عنوان دیوایدر استفاده می شود.

در این گونه فضاها بهتر است که متریال شیشه، فوم و یا پروفیل انتخاب شود. در صورتی که فضا از نور کم برخوردار است استفاده از شیشه یک گزینه بسیار مناسب به عنوان دیوایدر در این فضا است. اما در صورتی که محیط زیاد سر و صدا ندارد و از نور خوبی هم بهره مند است بهترین گزینه استفاده از گیاهان سبز به عنوان یک دیوایدر زیبا و روح بخش است. توجه به این موارد تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری را افزایش می دهد.

مزیت استفاده از دیوایدرها در فضاهای اداری

  • ایجاد یک فضای اختصاصی
  • افزایش راندمان کاری کارمندان
  • ارائه خدمات بهتر با استفاده از دیوایدر با متریال های عایق صدا
  • تاثیر بر دکوراسیون داری با استفاده از طرح، رنگ و متریال های مختلف این محصول
  • ایجاد هارمونی متناسب با دکوراسیون اداری
  • قابلیت جابجایی و سهولت در حمل و نقل به دلیل وزن بسیار کم
  • قیمت مناسب با توجه به کاربری بالا

مزایای استفاده از دیوایدر در فضاهای اداری

مزایای استفاده از دیوایدر در فضاهای اداری

چند ایده جذاب در طراحی دیوایدرها

معمولا در فضاهایی که نیاز به ایجاد یک فضای اختصاصی وجود دارد استفاده از دیوایدر و تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری بسیار چشمگیر است. به همین دلیل طراحی این محصولات به شکل ها و طراحی های مختلفی صورت می گیرد. به عنوان مثال بر روی میزها می توان از انواع دیوایدر به صورت رومیزی استفاده نمود. اما در صورتی که نیاز به یک کار گروهی در این فضا باشد این محصولات یک مانع بزرگ برای تعامل میان افراد محسوب می شود. به همین دلیل استفاده از دیوایدرها با قابلیت تحرک در این فضاها بسیار مورد توجه است.

علاوه بر آن استفاده از این جداکننده ها به عناوین مختلف نظیر کتابخانه، طبقه هایی برای قرار دادن لوازم دکوری علاوه بر ایجاد زیبایی بصری در محیط باعث تاثیر دیوایدر ها در دکوراسیون دفاتر اداری به صورت چشمگیرتر می شود. همچنین استفاده از دیوایدرها با طراحی های خاص مانند قابلیت جمع شوندگی و یا تغییر شکل نیز باعث تاثیرات زیادی بر دکوراسیون اداری می شود. استفاده از طراحی های خلاقانه و نورپردازی های مبتکرانه در این جدا کننده ها نیز یک راه کار ساده اما موثر بر زیبایی بیشتر دکوراسیون اداری است.

چند ایده جذاب در طراحی دیوایدرها

چند ایده جذاب در طراحی دیوایدرها

پربازدیدترین مقالات آفن را در این بخش دنبال نمایید

صندلی های اداری استاندارد چه ویژگی هایی دارند