مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

نکاتی در مورد چیدمان و دکوراسیون

اگر قصد دارید در منزل یا محل کارتان بهترین چیدمان و دکوراسیون را به کار ببرید نیازی نیست حتما از وسایل گران قیمت استفاده کنید .با کمی خلاقیت و نکاتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد می توانید دکوری خاص وجذاب داشته باشید .با ما با خواندن این مطلب همراه شوید.یکی از اشتباهات رایج دکوراسیونی که به شدت ناپسند و مخرب است، نصب قاب و تابلوهای تزیینی روی دیوار در ارتفاعی نامناسب و بیش از حد بلند است.برای افزودن رنگ به دکوراسیون، ابتدا از عناصری همچون کوسن‌های مبل یا کلاهک آباژور استفاده کنید و پس از بررسی دقیق نتیجه کار و رضایت از آن رنگ‌ها، تدریجا افزودن رنگ را به دکوراسیون منزلتان گسترش دهید.به هم ریختگی و شلوغی فضا نه تنها سبب تخریب جلوه دکوراسیون می‌شود بلکه افراد در آن فضا زندگی پر استرس و نا‌آرامی را تجربه می‌کنند. لازم نیست همه وسایلی را که احساس می‌کنید زیبا هستند در دکوراسیون خانه‌تان جا دهید چراکه ممکن است باعث شلوغی بیش از حد شود.جدا از در نظر گرفتن رنگ  یا طرح مهم ترین چیز انتخاب یک مبلمان اداری مناسب است ،البته این کاملا نظری شخصی است ، چه قصد استفاده از مبلمان اداری مدرن داشته باشید یا مبلمانی کلاسیک .استفاده از هرکدام از آن ها در دکوراسیونتان می تواند باعث بهتر دیده شدن چیدمانتان شود.ترکیب مبلمان اداری ، رنگبندی ، و استفاده بهینه از فضا قطعا فضایی شیک و جذاب را به همراه خواهد داشت. 

شرکت مبلمان اداری آفن با ارائه محصولات متنوعی اعم از میز اداری ،مبلمان اداری ، پارتیشن اداری و بسیاری دیگر برای افراد خوش سلیقه ومشکل پسند بهترین ها را ارائه می نماید .برای اطلاع از قیمت میز اداری ، قیمت مبلمان اداری ، پارتیشن اداری و یا سایر محصولات تولیدی شرکت می توانید با شماره 0218399 تماس حاصل نمایید

انتخاب رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه

اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل به ویژه آشپز خانه خود را داشته باشد قبل از هرچیز باید به رنگ بندی دکور و هماهنگی آن با سایر وسایل منزلتان دقت نمایید . در این مقاله قصد داریم تا به شما در انتخاب رنگ مناسب کابینت آشپز خانه کمک نماییم .در ادامه با هما همراه شوید .آشپزخانه به عنوان قلب خانه اهمیت زیادی در طراحی داخلی دارد. انتخاب متریال مناسب فضای آشپزخانه قبل از هر قدم دیگری صورت می گیرد و نکته بعدی که در انتخاب متریال و مبلمان دکوراسیون آشپزخانه به ذهن می رسد،  امروزه کابینت ها در انواع جنس و رنگ های مختلف ساخته می شوند که در میان این طرح های متنوع مدل کابینت های ام دی اف توانسته اند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کنند.رنگ های روشن غالب تر از رنگ های تیره به نظر می رسند ز یرا رنگ های روشن  نور را بازتاب داده و درخشان به نظر می رسند  و  همین  امر  موجب جلب  توجه  بیشتر  می شود. این   قاعده را  می توان در  رنگ آمیزی  و  انتخاب رنگ دکوراسیون  آشپزخانه برای بیشتر جلوه دادن سطوح دلخواه به کار ،برد.  اگر  فضایی  دارای  مقادیر متوسطی  از رنگ تیره و  مقادیر   اندکی رنگ روشن  باشد چشم به فضای  روشن تر جلب می شود . بنابراین مهم است که برای جلب توجه از رنگ قوی با نور زیاد استفاده شود.در معماری مدرن خطوط  متقاطع ، سطوح و احجام  تجریدی ترند. گاهی فرم ها چندان مرتب نیستند و ممکن  است با نظم کمتری به وجود آمده باشند. از  این نظر رنگ می تواند بر کیفیت به  هم پیوسته این فضا و سطوح آنها تأکید کند.اگر در فضای آشپزخانه عناصری  مجزا دارید سعی کنید هر حجم یا سطح را با رنگی متفاوت و ضعیف از هم جدا کنید. چنین کاری جلوه ای منطقی به فضا می دهد و بدون رنگ این فضاها تهی به نظر می رسند. اغلب اوقات به  کار گیری  اندکی  رنگ  در ا ین گونه فضاها بیشترین تأثیر را دارند.هر رنگی بایدبه طور مشخص از رنگ مجاور متفاوت باشد اما نامتناسب و ناموزون نباشد.قطعا با خواندن این مطلب متوجه شدید که انتخاب رنگ  کابینت MDF چه تآثیر بسزایی در زیباسازی منزلتان دارد نکته ای که باید حتما به آن دقت شود انتخاب از برندی نام آشنا و اجرای دکوراسیون توسط شرکتی معتبر است .شرکت مبلمان اداری آفن با ارائه برترین طرح های مدرن و کلاسیک از انواع مبلمان اداری ، دکوراسیون منازل وشرکت ها وبسیاری دیگر بهترین ها را به شما عرضه می دارد کافیست یکبار امتحان کنید



رابطه مستقیم موفقیت در یک مجموعه با انتخاب مبلمان اداری مدرن

اتاق کنفرانس به محلی برای تبادل نظر و گفتگو گفته می شود . پس اتاق کنفرانس را می توان به عنوان یکی از ملزومات در هر اداره و هر شرکت نامید . همچنین جهت برگزاری جلسه میان کارکنان شرکت نیاز به یک مکان مجزا دارد .

1.انواع میز کنفرانس

2.میزهای کنفرانس با پذیرایی و بدون پذیرایی

3.میز کنفرانس با طراحی خاص

4.مدل میز کنفرانس

میز های کنفرانس همانند دیگر وسایل موجود در شرکت ها در شکل و طرح های گوناگون عرضه می شوند و اغلب از جنس MDF، شیشه، آلومینیومی، ترکیبی و چرم می باشند .

 

در اندازه و شکل میز کنفرانس باید بر اساس طول و عرض اتاق کنفرانس انتخاب شود و یا بر اساس تعداد حاضرین در جلسه و نحوه برگزاری کنفرانس مشخص شود . به این صورت که اگر تعداد افراد حاضر در آن جلسه بیشتر از 70-80 نفر است، بهترین انتخاب برای میز کنفرانس  به شکل دایره و بیضی است چرا که تمامی افراد باید اشراف داشته باشند تا بتوانند به صورت رو در رو با یکدیگر به بحث و تبادل نظر بنشینند . قیمت میز کنفرانس با توجه به جنس و ابعاد و اشکال مختلف می تواند متفاوت باشد .مبلمان اداری نقش بسیار مهمی در افزایش پتانسیل و بهره وری یک مجموعه دارد . زمانی که شما مبلمان مناسبی دارید توانایی این را دارید که بهره وری مجموعه خود را وارد مرحله ای تازه کرده و بالا ببرید . به این منظور باید از شر مبلمان اداری قدیمی و خسته کننده خود خلاص شوید و جای انها را به مبلمان اداری مدرن بدهید  .

 

مبلمان اداری کلاسیک دارای چه ویژگی هایی است ؟

میز اداری از لوازم ضروری برای ارگان ها و ادارات و نهادها و سازمان ها به شمار می رود . بسیاری از مدیران شرکت ها وسواس زیادی در انتخاب میز اداری دارند و خیلی اوقات در انتخاب میز با سختی مواجه می شوند . مخصوصا اگر یک شرکت از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد . یک تصور غلط وجود دارد و آن این است که با وجود با وجود این که این کار کاری کاملا علمی است و نیاز به تخصص و مشاوره دارد چرا که انتخاب صحیح یک میز اداری برای کارکنان در بهره وری و بازدهی کارکنان آن مجموعه تاثیر بسزایی دارد .اما با وجود کارگاه های مختلف طراحی و ساخت در میزهای اداری، سفارش و تهیه میزهای اداری و میز اداری مدرن بسیار آسان می شود . در انتخاب بهترین مبلمان اداری باید بالاترین قیمت را پرداخت کرد چرا که از کیفیت و همچنین طراحی عالی برخوردار است . چرا که روکش میزها به گونه ای است که طبیعی تر نشان داده می شوند . مبلمان اداری کلاسیک دارای ویژگی های فراوانی مانند کشوها، فایلینگ و طبقه بندی برای قراردادن انواع وسایل کاری تان و ... است .