مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری استاندارد و نحوه چیدمان صحیح

مبلمان اداری استاندارد برای ایجاد فضایی مناسب جهت رفاه کارمندان از اهمیت بالایی برخوردار است. فضای استاندارد به فضایی می‌گویند که تمام نیازهای افراد در آن فضا را تأمین کند و با نوع کاربری متناسب باشد. با توجه به این تعریف از فضای استاندارد، دکوراسیون اتاق کارکنان هم باید متناسب با کار آنها باشد. به طور کل، کارمندان یک سوم از زمان زندگی خود را در محیط کار می‌گذرانند و همین امر لزوم اهمیت دلچسب بودن فضا را تأیید می‌کند. درضمن، محیط کار بسیار در بهره‌وری کارمندان تأثیرگذار است به همین دلیل در انتخاب مبلمان اداری باید حساسیت زیادی داشت.

نکاتی برای چیدمان اتاق کارمندان وجود دارد که باید به آنها توجه کرد  تا فضایی مناسب را برای مدیران و کارمندان مهیا کنیم.

مبلمان اداری آفن بهترین پیشنهاد را برای کارمندان و صاحبان کسب و کار جهت کارایی هر چه بیشتر و تضمین سلامتی در نظر گرفته تا ساعات کاری خود را در آرامش و روی بهترین مبلمان اداری سپری نمایند مشاوران ما در آفن آماده هر گونه پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

اصلی ترین مشخصات میز اداری و صندلی اداری

استانداردهایی برای میز و صندلی وجود دارند که خوب است در زمان خرید این وسایل آنها را مد نظر داشته باشید. خیلی از ما تجربه درد در شانه، دست و گردن را داشته‌ایم. ممکن است بتوان با چند تغییر جزئی در وضعیت نشستن یا ایجاد تغییرات در ارتفاع میز و صندلی یا درکل تعویض آنها این موارد را رفع کرد. قبل از خرید با استانداردهای میز و صندلی اداری آشنا شوید تا بهترین انتخاب را برای حفظ سلامتی خود داشته باشید.

 

میز اداری و صندلی اداری از عناصر مهم در محیط کار است، زیرا افراد به طور مداوم با آنها سر و کار دارند. با توجه به اینکه انواع مختلفی از میز اداری مانند میز اداری مدرن، میز مدیریت و کنفرانس، میز مدیریت ام دی اف، میز اداری دست دوم وجود دارد، قیمت میزهای اداری نیز با توجه به جنس و نوع کاربری آنها متفاوت است در رابطه با صندلی کارمندی هم به همین شکل است صندلی اداری دست دوم، صندلی اداری ارزان، صندلی اداری طبی، صندلی کارمندی انواع مختلفی از صندلی هستند قیمت صندلی اداری نیز مانند میز اداری با توجه به جنس و طرح متفاوت است. به همین دلیل مهم است که هم راحت و زیبا باشند و هم از استانداردهای لازم برخوردار باشند تا کمترین آسیب را به بدن استفاده‌کننده وارد کنند. علم مهندسی انسان یا ارگونومی برای طراحی وسایل و ابزار مورد نیاز زندگی و کار استفاده می‌شود و در طراحی میز و صندلی اداری استاندارد نیز کاربرد دارد.

شرکت مبلمان اداری آفن تولید کننده انواع مبلمان اداری با رعایت اصول ارگونومی سلامتی را همراه با کارایی با لا برای کارمندان و مدیران به همراه آورده است.

کابینت مهمترین بخش آشپزخانه

آشپزخانه را می توان یکی از مهم ترین بخش های منزل دانست که زیبایی آن بر جاذبه منزل خواهد افزود. همان طور که می دانید کابینت ها یکی از اصلی ترین اجزای سازنده آشپزخانه هستند که علاوه بر اهمیتشان بر این بخش، تاثیر بسیار زیادی هم بر سایر قسمت های خانه خواهند گذاشت. زیرا در چند سال اخیر برای اغلب آشپزخانه ها فضای باز در نظر گرفته شده است؛ به همین جهت نما و ظاهر کابینت ها از سایر بخش های منزل قابل رویت خواهد بود.  از همین رو به افرادی که به زیبایی دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند، توصیه می شود که در انتخاب کابینت آشپزخانه توجه لازم را داشته باشند.

اینکه در انتخاب کابینت به چه نکاتی توجه کنیم و یا چرا باید قبل از اجرا طرح نهایی را با استفاده از نرم افزارهای طراحی ببینیم را شرکت آفن در مقاله ای با عنوان طراحی کابینت ها به وسیله نرم افزار به صورت کامل توضیح داده است

شرکت مبلمان اداری آفن با در برداشتن کادری مجرب و کارآزموده قادر است تا از مرحله طراحی 3 بعدی کابینت ها و فضای آشپزخانه تا مرحله پیاده سازی را به بهترین شکل انجام دهد. به منظو رکسب اطلاعات بیشت رو یا سفارش می توانید به سایت www.azaran.com  مراجعه نمایید.

برای نظم بخشیدن به اتاق کار چه اقداماتی انجام دهیم؟

از مضرات نامرتبی فضای کار می توان به کاهش بازدهی کارمندان اشاره کرد. طبق آمار، کارمندانی که در فضای بر هم ریخته و آشفته کار می کنند، به نسبت افرادی که در فضایی مدرن، شیک و مرتب کار می کنند از میزان بازدهی پایین تری برخوردار هستند. زیرا افراد در فضای شلوغ نمی توانند به راحتی افکار و برنامه های ذهنی خود را سامان ببخشند و خیلی زود دچار آشفتگی و تشویش فکر خواهند شد که این مسئله اتلاف وقت کارمند را در پی خواهد داشت. ضمن اینکه برهم ریختگی فضا، منجر به ایجاد حس ناکارآمدی در فرد نیز می شود. به طور کل می توان گفت نظم و مرتبی فضای اطراف می تواند تاثیر بسیار زیادی بر آرامش فکر و تمرکز افراد داشته باشد. یکی دیگر از محصولات مبلمان اداری که استفاده گسترده ای در محیط های کاری دارد فایلینگ اداری است.

بهترین گزینه برای نظم بخشیدن به محیط اداری استفاده از فایلینگ های اداری برای سامان دادن به اسناد و مدارک در هر اتاق کاری الزامی است. شرکت آفن برای انتخاب و آشنایی هرچه بیشتر کارمندان و مدیران اقدام به تهیه مقاله ای با نام فضایی مرتب با فایلینگ اداری کرده است که با مطالعه آم می توانید با کاربری دقیق این محصول آشنا شوید.

 شرکت آفن تولید کننده انواع مبلمان اداری تولید فایلینگ اداری را در طرح ها و رنگ های مختلف برای نظم بخشیدن به محل کار شما تولید کرده است

فضای بهینه‌ با پارتیشن‌بندی

در طراحی پارتیشن اداری می‌توان معابر را با هم ادغام کرد و پِرتی فضا را به حداقل ممکن رساند. حتی در برخی موارد می‌توان از در استفاده نکرد، زیرا بسیاری از فضاهای اداری به در نیاز ندارند. نیازسنجی در پروژه‌های دکوراسیون اداری اهمیت بسیار زیادی دارد.

استفاده بهینه از فضا یکی از مهمترین اصول دکوراسیون در فضای اداری است که برای بهبود کارایی و بالابردن راندمان کاری باید مورد توجه قرار گیرد شرکت مبلمان اداری آفن در مقاله ای با نام پارتیشن‌های اداری و استفاده بهینه از فضا  به استفاده درست و مستمر از فضا با استفاده از انواع پارتیشن های تک جداره و دوجداره در ادارات اشاره کرده است.

ممکن است مبلمان اداری دفتر کار شما طراحی خوبی داشته باشد، اما رنگ دیوارها و قاب‌هایی که روی آنها قرار می‌گیرند، تناسبی با هم نداشته یا ترکیبی از دکوراسیون کلاسیک با مدرن باشند. شرکت مبلمان اداری آفن در انتخاب یک مضمون کلی برای محل کار شما کمک شایانی می‌کند.