مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

قیمت پارتیشن اداری به چه عواملی وابسته است؟


قیمت پارتشین اداری چوبی و شیشه ای تحت تاثیر فاکتورهای بسیار زیادی قرار گرفته و به همین دلیل در نرخ های متنوعی ارائه میشوند. این تجهیزات که به عنوان جدا کننده در واحدهای اداری و کاری مورد استفاده قرار میگیرند، از نظر جنس، نوع و مدل دارای تنوع بسیار زیادی بوده و بر همین اساس نیز نرخ گذاری میشوند. گروه آذران فضا نما؛ تولیدکننده انواع پارتیشن اداری ساده، متحرک و ثابت تک جداره و دو جداره در ادامه تمام عواملی که در گران یا ارزان شدن این تجهیزات و نحوه خرید ارزان آنها را بررسی خواهد نمود.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس تعداد جداره

یکی از اصلی ترین دسته بندی هایی که می توان برای قبیل از جداکننده های اداری ارائه داد، تعداد جداره ها و میزان ضخامت و استقامت بدنه آنها می باشد. این کاملا طبیعی است که هر چه تعداد جداره ها بیشتر باشد، به همان نسبت نیز قیمت آنها گران تر خواهد بود.

قیمت پارتیشن اداری تک جداره

این پارتیشن ها از قاب هایی با پروفیل های 4*4 تهیه شده و آلومینیوم به کار رفته در آنها با روکش آنادایز شده است. طراحی این تجهیزات به گونه ایست که می توان آنها را بدون اتصال به سقف و تنها به کمک ستون های متعدد به زمین متصل کرد. با توجه به نوع متریال استفاده شده در آنها که می تواند ام دی اف یا شیشه باشد، قیمت های متفاوتی دارند.

قیمت انواع پارتیشن اداری

قیمت انواع پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری دو جداره

از مقاوم ترین گزینه ها برای خرید پارتیشن اداری می توان به نوع دوجداره آنها اشاره کرد. در ساخت این جداکننده ها از پروفیل های 10* 10 استفاده شده و بدنه ام دی اف، چوب، آلومینیوم یا ترکیبی می باشد. با توجه به اینکه در تولید این جداکننده ها از متریال بیشتری استفاده میشود و کاملا عایق صدا هستند، قیمت آنها نسبت به نوع تک جداره گران تر است.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس جنس

از دیگر فاکتورهای بسیار مهم که در تعیین قیمت جداکننده های اداری مدرن و لوکس و غیره، جنس بدنه آنها می باشد. از رایج ترین متریال های مورد استفاده در تولید این جداکننده ها می توان به چوب، شیشه و ام دی اف اشاره کرد که قیمت های آنها عبارتند از:

پارتیشن چوبی

در محیط های اداری و دفاتر کار با سبک های کلاسیک و لوکس بیشتر از میز و کمد و پارتیشن های چوبی استفاده میشود. چوب های طبیعی در حالت کلی از گران ترین متریال ها در تولید تجهیزات دکوراسیون بوده و از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردار می باشند. با توجه به نوع چوب به کار رفته در آنها، اندازه و ابعاد و مدل قیمت های متفاوتی برای پارتیشن های چوبی اداری ارائه میشود. برخی از مدل های دارای کنده کاری با بدنه تمام چوب قیمت گران تری نسبت به مدل های ساده تر دارند.

پارتیشن اداری شیشه ای

در اغلب محیط های کاری مدرن از پارتیشن شیشه ای استفاده میشود که دارای تنوع زیادی از نظر جنس و همچنین طرح و نوع هستند. شیشه های استفاده شده در این پارتیشن ها سکوریت مقاوم بوده و در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی دارند. میزان ضخامت شیشه ها و استحکام آنها بر قیمت ها تاثیر چشمگیری دارد.
با توجه به اینکه در این پارتیشن ها از شیشه های ساده استفاده شده یا طرح دار، قیمت ها تغییر می کند. پارتیشن با شیشه های سندبلاست که امکان ایجاد تصاویر با طرح های دلخواه در آنها وجود داشته و از سکوریت های ساده نیز مقاوم تر هستند، قیمت بیشتری دارند.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری ام دی اف

به دلیل گران بودن چوب طبیعی، در تولید تجهیزات اداری و دکوراسیون از ورق های ام دی اف استفاده میشود. این ورق ها دارای ظاهری شبیه به چوب هستند و در برابر نم و رطوبت مقاومت بیشتری نسبت به چوب طبیعی دارند. قیمت پارتیشن اداری ام دی اف با توجه به نوع ام دی اف و برند تولیدکننده و مقاومت آنها تعیین می گردد. در مقایسه با جداکننده های شیشه ای، نوع ام دی اف قیمت ارزان تری داشته و نصب آنها نیز اسان تر خواهد بود.

قیمت پارتیشن اداری بر اساس نوع

از دیگر فاکتورهای موثر در محاسبه قیمت پارتیشن های اداری، نوع و ثابت و متحرک بودن آنها می باشد. پارتیشن های ثابت با تجهیزات و یراق آلات مختلف روی زمین ثابت شده و امکان جا به جایی آنها وجود ندارد. این در حالیست که نوع متحرک آنها را می توان بر حسب نیاز و شرایط جا به جا کرد.

پربازدیدترین مطالب ما را از دست ندهید!

به دلیل تجهیزات استفاده شده در این دو نوع جداکننده، قیمت پارتیشن های اداری متحرک ارزان تر از نوع ثابت می باشد. البته این در حالیست که دو نمونه قابل مقایسه از نظر سایر ویژگی ها از قبیل اندازه و ابعاد و جنس بدنه و تعداد جداره ها یکسان در نظر گرفته شوند.

انواع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری بر اساس مدل

در هر یک از سبک های چیدمان محیط های اداری و کاری می توان از تجهیزات با طرح و مدل های مختلفی استفاده نمود. با توجه به مدل و طرح کلی جداکننده ها قیمت های متفاوتی برای آنها ارائه میشود. تفاوت نرخ در این پارتیشن ها به صورت زیر می باشد:

قیمت پارتیشن اداری ساده

این پارتیشن ها دارای بدنه تمام چوب یا شیشه و آلومینیوم بوده و هیچگونه طرح روی سطح آنها وجود ندارد. به همین دلیل روند تولید ساده تری داشته و در نهایت منجر به ارزان تر شدن قیمت آنها خواهد شد. البته قیمت پارتیشن اداری ساده فریم لس یا بدون قاب و قاب دار متفاوت است. نوع بدون قاب این جداکننده ها به دلیل عدم استفاده از قاب آلومینیومی و فلزی قیمت ارزان تری نسبت به نوع دارای قاب دارند.

قیمت پارتیشن اداری طرح دار

از شیک ترین و پرطرفدارترین جداکننده ها می توان به نوع طرح دار اشاره کرد که تنوع زیادی داشته و از نظر قیمت نیز بالاتر از نوع ساده هستند. این پارتیشن ها ممکن است ترکیبی از چوب و شیشه بوده و روی سطح آنها کنده کاری ایجاد شده باشد.
یکی از گران ترین نمونه ها در این میان، پارتیشن های چوبی و شیشه ای می باشند که شیشه های سندبلاست روی آنها اجرا شده اند.

راه های خرید پارتیشن اداری ارزان قیمت

علاوه بر موارد فوق، فاکتورهای دیگری نیز در تعیین قیمت پارتیشن های اداری تاثیرگذار می باشند که با در نظر گرفتن آنها می توان خرید ارزانی را تجربه کرد. به عنوان راهکار برای خرید ارزان قیمت پارتیشن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:
خرید اینترنتی می تواند شرایط را برای ثبت سفارش از تولیدکننده های اصلی فراهم کند. با این امکان می توان از هر نقطه از ایران خرید را در کمترین زمان و با ارزان ترین قیمت ثبت کرد.
قبل از خرید مدل های مختلف را با هم مقایسه و در نهایت مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. همیشه گران بودن پارتیشن اداری به معنای مناسب بودن آن برای هر محیط با هر سبک چیدمان نیست! در خریدهای اینترنتی فرصت برای مقایسه آسان در زمان کوتاه فراهم شده و می توان مدل های مناسب را با ارزان ترین قیمت خریداری کرد.

خرید پارتیشن اداری ارزان

خرید پارتیشن اداری ارزان

ارائه پارتیشن اداری ارزان قیمت

آذران نما فضا یکی از بزرگترین تیم های تولید کننده انواع تجهیزات اداری از قبیل پارتیشن های تک جداره، دو جداره و شیشه ای می باشد که امکان خرید اینترنتی را فراهم نموده است. از هر نقطه از ایران و بدون واسطه می توانید خرید خود را ثبت و محصول مورد نظر را تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش آذران فضا نما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.