مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

با اصول و مبانی صدا در محیط اداری بیشتر آشنا شوید

هر محیط اداری علاوه بر اینکه باید از دکوراسیون داخلی زیبایی برخوردار باشد تا مشتریان را به خود جذب کند و باعث افزایش راندمان کاری کارمندان شود، باید اصول و مبانی صدا جهت آرامش کارمندان نیز در این فضاها نیز رعایت شود.

در این گزارش که توسط کارشناسان ما در مبلمان اداری آفن تهیه شده است، سعی شده تا شما عزیزان را با اصول و مبانی صدا در محیط های اداری بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

منظور از اصول و مبانی صدا چیست؟

یکی از وسایل ارتباطی بین انسان ها با یکدیگر، اشیا، طبیعت و … صدا می باشد که در طول روز با این عنصر در ارتباط هستیم. همچنین با پیشرفت تکنولوژی و اختراعات زیادی که توسط انسان به وجود آمده است، با تولید صدای بالا رو به رو می‌شویم.

اصول و مبانی صدا در محیط های اداری

طراحی و ساخت یک چیدمان بسیار مناسب برای فضاهای ادارای و تجاری می تواند یک موضوع مهم تلقی شود چرا که توانایی تولید آکوستیک معماری جدید را داشته و یک فضای آرام با رعایت اصول و مبانی صدا در محیط اداری در فصل های مختلف برای کارکنان ایجاد می‌کند.

در فصل تابستان نسبت به دیگر فصل ها اصول و مبانی صدا مهم‌تر است، زیرا در این فصل اثرات منفی بسیاری را در محیط کاری روی افراد داشته و باید از راه‌ها و چاره‌های بیشتری برای کنترل آنها استفاده کرد.

آکوستیک در واقع به علم تولید، انتشار و دریافت صدا گفته می‌شود، این علم دارای اصول و مبانی صدا خاص است که می‌توانند این اثرات منفی را با درصد بسیار بالایی کنترل کنند.

برای کنترل صدا در محیط های اداری چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

برای اینکه در محیط های اداری بتوان صداهای مختلف کنترل کرد تا کارمندان از آرامش خاطر برخوردار باشند، می توان هر یک از موارد زیر را انجام داد:

استفاده از پارتیشن یا انواع جداکننده‌ها در مبلمان اداری محیط کاری

فکر می کنید مهم ترین اجزا و تجهیزات یک محیط اداری چیست؟ چه چیزی به زیباسازی محیط و دکوراسیون داخلی شما کمک می کند؟ تاثیرگذارترین تجهیزات اداری برای جذب مشتری مربوط به چه اجزایی می باشد؟

خرید مبلمان اداری پاسخ به تمامی این سوالات می باشد. باید گفت مبلمان اداری تاثیرگذارترین تجهیزات محیط اداری است که هم به زیباسازی محیط و هم به جذب مشتری کمک می کند و شما باید در انتخاب و خرید آن ها دقت لازم را داشته باشید. مبلمان اداری شامل کلیه محصولات دکوراسیون و تجهیزات اداری می باشند که از مهم‌ترین ملزومات یک محیط کاری محسوب می‌شوند.

خرید پارتیشن برای کنترل صدا در محیط اداری

یکی از انواع مبلمان اداری مناسب برای کنترل صدا در محیط های اداری، استفاده از انواع پارتیشن می باشد. اگر در محیط اداری خود به دنبال زیبایی، جداسازی فضاها و همینطور کنترل صدا هستید، باید از انواع پارتیشن اداری استفاده کنید.

پارتیشن های اداری می توانند راهی ایده آل برای تقسیم فضای داخلی محیط کار شما باشند. آنها روشی انعطاف پذیر و کم هزینه برای ایجاد دفاتر شخصی، تقسیم بندی محیط یا ایجاد اتاق های مجزا هستند که می‌توانند به زیباسازی و دکوراتیو بودن محیط شما نیز کمک کنند. پارتیشن ها در انواع متنوعی طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی، مزایا، معایب، متریال، طرح و رنگ، نحوه نصب و قیمت متفاوتی هستند. البته نصب پارتیشن‌ها بسیار آسان است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و حداقل اختلال در کار و فعالیت، آن ها را نصب نمایید.

یکی از بهترین اصول و مبانی صدا در محیط اداری مسلما استفاده از دوجداره ها است، جداره می تواند به مقدار بسیار زیادی از انتقال صدا جلوگیری کند و در صورت انتقال، شدت صدا را کم کند، بیشتر کارخانه‌ها و محیط‌های اداری برای طراحی معماری خود از شیشه‌ها، فلزات و چوب های دوجداره استفاده می‌کنند تا از اصول معماری در محیط اداری برای استحکام و مقاومت محیط اداری خود بهره بگیرند.

استفاده از محصولات آکوستیک اداری

یکی از بهترین محصولات آکوستیک اداری، اتاق سکوت برای کارکنان می باشد، این اتاق به گونه ای طراحی شده است که هیچگونه صدایی توانایی ورود را نداشته و سکوت حاکم است، کارکنان می‌توانند در بین کار خود به این اتاق وارد شده و بدون هیچگونه سرو صدایی ذهن خود را آرام کنند تا تمرکز بیشتری داشته باشند.

پخش موزیک ملایم در محیط اداری

یکی از بهترین راه‌های کنترل سروصدا مسلما می تواند پخش موزیک در محیط باشد، این کار باعث می‌شود تا توجه و تفکر کارکنان نسبت به موزیک جذب شود و دیگر به سروصدا توجه نکند، جالب این است که به صورت ناخودآگاه کارکنان دیگر صدای ترافیک و آلودگی های صوتی دیگر را نخواهند شنید.

طبق تحقیقات بیان شده است که صدای موسیقی آرام بر عکس آلودگی های صوتی که می تواند باعث ایجاد پرخاشگری باشد، به صورت کامل آرامش بخش است.

نکات مهم در اصول و مبانی صدا در محیط اداری
نکات مهم در اصول و مبانی صدا در محیط اداری

استفاده از هدفون

در شهر های بسیار بزرگ و شلوغ یا صنعتی مانند تهران، اصفهان، شیراز و… صدای ترافیک، بوق زدن و ازدحام جمعیت می‌تواند بیشتر از هر چیز دیگری آزار دهنده باشد به همین دلیل به کارکنان محیط اداری پیشنهاد می‌شود که از هدفون های ضد صدا استفاده کنند، این هدفون ها به گونه ای طراحی شده‌اند که می توانند از رسیدن صدا به گوش شما جلوگیری کنند.

سخن پایانی

با رعایت و اجرای هر یک از موارد ذکر شده در این گزارش، می توانید تمام صداهای مزاحم را از بین ببرید و محیط با آرامش با راندمان کاری مناسب را به وجود آورید.

ممکن است بسیاری از افراد و به خصوص مدیران بعد از خواندن این گزارش به دنبال خرید انواع پارتیشن اداری جهت جداسازی فضای اداری، زیبایی و همینطور کنترل صدا باشند، از این رو ما مجموعه آفن (www.afn-furniture.com) را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

مبلمان اداری آفن یکی از بهترین ها در صنعت محصولات و تجهیزات اداری مدرن با قیمت مناسب است که در طراحی پارتیشن، صندلی اداری، انواع میز اداری، میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کانتر پیشرو است.

میز مدیریت کلاسیک مشخصات و قیمت آن

میز مدیریت کلاسیک با طرح های جالب و شکیل از بهترین میز های مدیریت محسوب می شود. از مشخصات میز مدیریت کلاسیک می توان به تنوع در چوب مورد استفاده در ساخت میز، تنوع در شکل و ابعاد اشاره کرد. در حال حاضر انواع میز های مدیریت کلاسیک با قیمت مناسب عرضه می گردد. از فاکتور های موثر در قیمت میز های مدیریت کلاسیک ابعاد، نوع متریال، طرح و ... می باشد.

میز مدیریت کلاسیک و مشخصات آن

از نکات مهم در طراحی و دکوراسیون یک محیط اداری انتخاب مبلمان اداری با کیفیت عالی و طراحی زیبا و کارآمدی می باشد. از جمله اجزاء مبلمان اداری می توان به میز مدیریت اشاره نمود که طرح ها و مدل های گوناگون را در بر می گیرد. در میان انواع میز مدیریت، میز کلاسیک با توجه به طراحی زیبا و شکیل جهت تکمیل مبلمان اتاق مدیریت در اولویت قرار دارد. از ویژگی های میز مدیریت می توان به ظاهر زیبا و در عین حال شکیل، لوکس بودن و تنوع در طرح و مدل اشاره کرد.

میز مدیریت

میز مدیریت

جنس و متریال میز مدیریت

یکی از مشخصات اصلی میز مدیریت کلاسیک جنس و متریال این تجهیزات اداری می باشد. به شکل معمول در ساخت انواع میز های مدیریت کلاسیک از انواع چوب درجه یک و با کیفیت بهره گرفته می شود. از چوب های مورد استفاده در ساخت میز مدیریت می توان به چوب گیلاس، چوب گردو، درخت بلوط، درخت راش، درخت ماهون و ... اشاره نمود. این چوب ها که از تنوع در کیفیت و ضخامت برخوردار هستند دوام و ماندگاری بالایی داشته و قابلیت پیاده سازی انواع طرح ها جهت ساخت بهترین میز کلاسیک را دارا می باشند.

متریال میز مدیریت

متریال میز مدیریت

ابعاد میز کلاسیک مدیریت

از دیگر مشخصات یک میز مدیریت کلاسیک استاندارد ساخت آن با ابعاد استاندارد می باشد. در حال حاضر در خط تولید میز های کلاسیک انواع میز مدیریت استاندارد با تنوع در شکل و ابعاد تولید می گردد. با توجه به تنوع میز های مدیریت کلاسیک از نظر ابعاد هر فرد می تواند متناسب با فضای موجود بهترین این تجهیزات را دریافت کند. از آنجا که اطراف میز مدیریت نیاز به 75 تا 100 سانتی متر فضای آزاد جهت فعالیت دارد افراد باید در هنگام تهیه میز مدیریت به این نکته توجه نمایند. مطابق استاندارد های جهانی موجود بهترین ابعاد میز مدیریت طول 180 سانتی متر و عرض 70 تا 80 سانتی متر می باشد.

ابعاد میز مدیریت کلاسیک

ابعاد میز مدیریت کلاسیک

اشکال استاندارد میز مدیریت

در حال حاضر برای ساخت انواع میز کلاسیک مدیریت از طرح های متنوع و به روز استفاده می شود. از شایع ترین و پر طرفدار ترین اشکال میز مدیریت کلاسیک می توان به میز های مستطیل اشاره کرد که از تنوع در ابعاد و ارتفاع برخوردار است. از دیگر اشکال پرکاربرد این میز ها می توان به میز های ال شکل اشاره کرد. میز های ال شکل مدیریت کلاسیک برای استقرار در گوشه های اتاق مناسب می باشد. در بین اشکال استاندارد میز کلاسیک مدیریت میز های u شکل است که برای فضاهای اداری با ابعاد وسیع مناسب بوده و به زیبایی بیشتر اتاق مدیریت می افزاید. از طرف دیگر میز های u شکل به ارتباط نزدیک تر و بهتر مدیریت و ارباب رجوع کمک می کند.

شکل میز مدیریت کلاسیک

شکل میز مدیریت کلاسیک

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

تنوع در رنگ بندی

از دیگر مشخصات میز مدیریت کلاسیک می توان به تنوع در رنگ بندی اشاره نمود. از آنجا که در ساخت میز های کلاسیک از انواع چوب های درجه یک با رنگ های متنوع بهره گرفته می شود محصول نهایی از تنوع در رنگ بندی برخوردار است. رنگ بندی میز های مدیریت کلاسیک طیف های مختلف از روشن و تیره را شامل می شود. از ویژگی های میز چوبی کلاسیک می توان به ثابت بودن رنگ و عدم تغییر رنگ با گذر زمان اشاره نمود. از این رو می توان متناسب با چیدمان و رنگبندی اتاق مدیریت مناسب ترین میز را تهیه کرد.

استقامت در برابر ضربه

از بین مشخصات متنوع میز مدیریت کلاسیک می شود به کیفیت بالای جنس این میز ها اشاره کرد. میز های کلاسیک تهیه شده از چوب علاوه بر استقامت و استحکام از دوام بالایی برخوردار هستند. از طرف دیگر میز های مدیریت کلاسیک در برابر ضربه پذیری و خش نیز مقاومت بالایی دارند که سبب افزایش طول عمر این میز ها می شود.

قیمت میز مدیریت کلاسیک

یکی از دغدغه های خریداران میز مدیریت کلاسیک قیمت خرید این میز های استاندارد و لوکس می باشد. با توجه به تنوع در میز های کلاسیک عرضه شده در مراکز فروش این تجهیزات با نرخ های مختلف خرید و فروش می شود. از این رو هر خریدار متناسب با نیاز و بودجه موجود می تواند اقدام به دریافت میز مدیریت مناسب نمایند.

قیمت میز مدیریت کلاسیک

قیمت میز مدیریت کلاسیک

فاکتور های تاثیر گذار در قیمت میز های کلاسیک مدیریت

در تعیین قیمت انواع میز مدیریت کلاسیک فاکتور های مختلفی دخالت دارد که از آن میان می توان به متریال مورد استفاده در ساخت این میز ها اشاره کرد. میز های مدیریت کلاسیک بسته به نوع چوب مورد استفاده در ساخت و نوع مواد اولیه با نرخ های مختلف عرضه می شود. هر چه چوب مورد استفاده در میز کلاسیک کیفیت بالاتری داشته باشد سبب افزایش قیمت میز می شود. از دیگر فاکتور های تعیین کننده قیمت میز های مدیریت کلاسیک توجه به ابعاد این میز ها می باشد. با توجه به اینکه میز های کلاسیک از تنوع در ابعاد و ارتفاع برخوردار هستند در نمایندگی های فروش با رنج قیمتی متنوع عرضه می شود. در کنار عوامل بالا می توان به نقش شکل میز های مدیریت در قیمت این تجهیزات نیز اشاره کرد. نوسانات قیمت بازار، میزان استقبال خریداران و ... از دیگر فاکتور های موثر بر قیمت روز انواع میز کلاسیک مدیریت محسوب می شود. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت روز انواع میز مدیریت اقدام از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم مبلمان اداری می باشد.

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت میز مدیریت کلاسیک

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت میز مدیریت کلاسیک

بهترین مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری کدامند

امروزه چیدمان تجهیزات در یک اداره هم ردیف با عملکرد این ادارات از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و افراد بسیاری تنها با توجه به سبک طراحی داخلی و نحوه طراحی دکوراسیون ادارات، امور خود را به آن ها می سپارند. با بهترین مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری و ویژگی های این تجهیزات آشنا می شویم.

تجهیزات و مبلمان اداری

معمولا هر اداره تنها در یک سازه با تعدادی کارمند خلاصه نمی شود. ادارات بسیاری با الهام گرفتن از ایده های ناب طراحی و توجه به نحوه چیدمان تجهیزات در آن ها به اعتماد سازی در میان افراد مختلف پرداخته و مراجعان بسیاری را جذب زیبایی فضا همراه با عملکرد بالای خود نموده اند. به همین سبب استفاده از طراحان داخلی با تخصص و مهارت که بر چگونگی چیدمان تجهیزات و موارد قابل توجه این محصولات مانند: رنگ و شکل و سبک آنها نظارت دارند بسیار مهم و ضروری است. اما علاوه بر این موارد بسیاری در زمان راه اندازی یک اداره به مقدار هزینه ها نیز توجه ویژه ای مبذول می نمایند. این کار باعث می شود تا در ابتدای کار با پرداخت هزینه های گزاف مواجه نشده و در روند سودآوری دچار مشکل نشوند. توجه به استفاده از بهترین مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری برای این کار یک راهکار بسیار مهم محسوب می شود.

مبلمان اداری

مبلمان اداری

بهترین مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری

در هر اداره بسته به چند عامل مهم می توان نوع مبلمان و تجهیزات مورد استفاده در آن را انتخاب نمود. امروزه افراد بسیاری از سبک مدرن برای افزایش زیبایی بصری و همچنین افزایش راندمان کاری در ادارات خود سود می برند. این سبک به دلیل شاخصه های مهم و وِیژگی های خاص از پرطرفدارترین سبک های مورد استفاده در سازه های امروزه است. به چند ویژگی مهم این نوع مبلمان می پردازیم.

مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری مدرن

استفاده از رنگ و طراحی های متنوع

استفاده از سبک محبوب کلاسیک به دلیل نوع رنگ این تجهیزات امروزه اگرچه هنوز پرطرفدار است اما افراد زیادی هم هستند که کمتر به آن توجه می نمایند. رنگ های قهوه ای و تیره ای که در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد تنها برای فضاهایی مناسب است که از نور طبیعی بیشتری برخوردار باشند. اما در صورتی که فضا دارای نور طبیعی کم و فضای محدودتری باشد استفاده از سبک مدرن بهترین گزینه برای طراحی دکوراسیون آن است. در سبک مدرن استفاده از رنگ های شاد و گرم مانند: آبی، سبز و ... از ارکان مهم در ایجاد زیبایی بصری و جذابیت محیط است. امروزه تولید کنندگان بسیاری برای بالا بردن فروش خود از رنگ های گرم و شاد برای مبلمان اداری استفاده می نمایند که باعث محبوبیت این محصولات در میان مصرف کنندگان شده است.

تنوع طرح در مبلمان اداری

تنوع طرح در مبلمان اداری

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

چند عامل مهم در کاهش هزینه های مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری

برای راه اندازی یک اداره معمولا افراد با دغدغه های زیادی مواجه هستند. انتخاب نوع مبلمان با بهترین کیفیت همراه با کم کردن هزینه ها از مهم ترین موارد در این زمان است. بیشتر تولید کنندگان تجهیزات و مبلمان اداری برای این که بتوانند نیازهای مصرف کنندگان مختلف را تامین نمایند از راهکارهای متفاوتی در این زمینه سود می برند. تولید مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری از بهترین راهکارها جهت جذب مخاطبان بیشتر به محصولات خود است. برای این کار تولید کنندگان از سبک مدرن که داری چند ویژگی شاخص است برای بالا بردن فروش خود استفاده می نمایند. از مهم ترین شاخصه های مبلمان اداری تنوع در طراحی و رنگ، توجه به استانداردهای مربوطه، استفاده از متریال با درجه کیفی بسیار بالا، کارایی و عملکرد بالای محصولات، استحکام و طول عمر طولانی، قابلیت تنظیم ارتفاع و تغییر در کاربری، اشغال فضای کمتر در مقایسه با محصولات دیگر و جذابیت بیشتر از مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری است.

مبلمان مدرن و ارزان دفتری

مبلمان مدرن و ارزان دفتری

 کاهش هزینه ها با تولید انبوه محصولات متنوع

هر تولید کننده برای تولید مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری باید از طراحی های مختلف و خلاقیت های ویژه استفاده نمایند. معمولا تولید کنندگانی که در زمینه عرضه محصولات متنوع در بازار شناخته شده تر هستند از جایگاه فروش بهتری نیز برخوردار می شوند. تولید مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری با تنوع وسیع در طراحی و رنگ های باعث می شود تا مخاطبان بتوانند در میان انبوه محصولات، محصول مورد نظر خود را که با سبک سازه و نوع کار خود مطابقت بیشتری دارد را به خوبی انتخاب نمایند. با تولید انبوه می توان انتظار داشت هزینه ها نیز برای هر تولید کننده کاهش یافته و مصرف کننده با قیمت مناسب تری می تواند به محصول مورد نظر خود دست پیدا نماید.

تولید مبلمان اداری

تولید مبلمان اداری

توجه به استانداردهای لازم و کیفیت متریال در تولید مبلمان

از دیگر موارد مهم که تولید کنندگان مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری باید حتما به آن توجه نمایند رعایت استانداردهای تولید این محصولات است. توجه به فیزیک بدنی افراد مختلف در زمان تولید و همچنین استفاده از متریال های با کیفیت باعث می شود تا مصرف کنندگان بتوانند از این تجهیزات در مدت زمان طولانی تری با بالاترین راندمان کاری استفاده نمایند و مدیر مسئول این ادارات کمتر هزینه های اضافی جهت خرید و یا تعمیر این تجهیزات پرداخت نماید. همچنین کارایی و عملکرد چند جانبه این تجهیزات نیز باعث افزایش بهره وری از آن ها شده و خریدار مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری از این نظر نیز دچار ضرر مالی نخواهد شد و نیاز به خرید چند محصول با کارایی های متفاوت در یک فضا نخواهد داشت. علاوه بر آن استفاده از متریال های مختلف مانند: ام دی اف، شیشه، فلز و... بر زیبایی و جذابیت این محصولات می افزاید و باعث جلب اعتماد مراجعه کنندگان به این ادارات می شود. برای خرید و یا سفارش تولید مبلمان اداری مدرن و ارزان دفتری با بهترین کیفیت و طراحی های متنوع می توانید به سایت ما مراجعه و با کارشناسان در این زمینه مشورت نمایید. 

نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری، یکی از بهترین راهکارها

امروزه شاید بهترین راهکار برای تفکیک فضاها، به خصوص در فضاهای اداری، استفاده از پارتیشن متحرک اداری باشد. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری یکی از راه های به صرفه برای مدیران است. با کمک از این پارتیشن ها نه تنها به کارمندان کمک می کنیم تا فضای خصوصی تری برای کار خود داشته باشند، بلکه این کار را بدون آنکه هزینه زیادی صرف کنیم، انجام می دهیم.

پارتیشن های اداری

پارتیشن ها برای جداسازی فضا استفاده می شود. در اداراتی که نیازمند تقسیم بندی فضای یک دفتر و یا یک سالن هستند، بهترین و کم هزینه ترین راه، می تواند استفاده از پارتیشن باشد. از پارتیشن ها می توان به عنوان ثابت و یا متحرک استفاده کرد. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای انجام می شود که بیشترین کارایی با کمترین هزینه را دربر خواهد داشت.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

پارتیشن متحرک اداری و مزایای آن

پارتیشن های اداری متحرک را می توان در انواع تاشو، ریلی و ساده مورد استفاده قرار داد. در صورتی که بخواهیم انضباط خاصی در محیط کار ایجاد کنیم و در عین حال به هر یک از کارمندان یک محیط خصوصی تر را اختصاص دهیم تا بتوانند با تمرکز بیشتر به کار خود بپردازند، می توانیم از انواع پارتیشن های متحرک اداری استفاده کنیم. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری باعث می شود تا آلودگی های صوتی نیز در محیط کار کمتر شده و کارمندان بهتر بتوانند کار خود را انجام دهند. یکی دیگر از مزایای این پارتیشن ها دکوراتیو بودن آنها است که شما می توانید بدون آنکه هزینه زیادی بابت بنایی بدهید، از این جدا کننده ها بر اساس رنگ و طرح دلخواه خود استفاده نمایید و هر از چند گاهی نیز دکوراسیون محل کار خود را با کمک این پارتیشن ها تغییر دهید. نحوه تفکیک فضا با کمک پارتیشن های متحرک به ما این اجازه را می دهد تا برای هر فرد و یا هر بخش اداری، متراژ مورد نظر را بتوان در نظر گرفت و آن را سایر بخش ها جدا کرد و در صورت نیاز به راحتی این اندازه را تغییر داد.

پارتیشن متحرک اداری

مزایای پارتیشن متحرک اداری

انواع پارتیشن متحرک اداری

پارتیشن ها در انواع مختلف در بازار وجود دارد که بر اساس نوع نیاز، دکوراسیون فضا، رنگ و جنس مورد پسند خود می توانید از آنها استفاده نمایید. از انواع پارتیشن های متحرک که بر اساس نوع جنس آنها تقسیم بندی می شود می توان به، پارتیشن متحرک با جنس های مختلف چوبی، آلومینیومی، شیشه ای، پلاستیکی، آکوستیک، دوجداره و ام دی اف آن اشاره داشت.

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

البته پارتیشن های اداری متحرک از نگاه کلی به انواع لولایی، ریلی و چرخدار تقسیم می شوند. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای است که شما به راحتی می توانید برای کار و یا شرکت خود یک سالن بزرگ را اجاره کرده و با کمک این پارتیشن ها به سهولت تفکیک فضا را برای تک تک کارمندان و یا بخش های اداری مختلف، انجام دهید. 

انواع پارتیشن متحرک اداری

انواع پارتیشن متحرک اداری

نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری

با توجه به گرانی اجاره و یا خرید محیط های مختلف به منظور انجام کار اداری و یا تاسیس یک شرکت و هزینه های زیاد برای ساخت و ساز و تقسیم بندی های داخلی آن، بهترین راه استفاده از پارتیشن ها می باشد. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای است که به شکلی کاذب این تفکیک انجام می شود و در صورت نیاز به تغییر به راحتی می توان این کار را با هزینه کم و در زمان کوتاه انجام داد. همچنین در صورت نیاز به تعمیر می توان آن را به راحتی تعمیر و یا تعویض کرد.

تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری

تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری

نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری از کدام نوع بهتر انجام می گیرد

پارتیشن های لولایی این مزیت را دارند که شما می توانید آنها را با کمک لولاهای تعبیه شده از لحاظ طولی کم و یا زیاد نمایید. شاید بتوان بهترین نوع از پارتیشن های متحرک اداری را نوع ریلی آن دانست زیرا نه تنها با کمک ریل هایی که در سقف و کف نصب می شوند، می توان آنها را جا به جا کرد، بلکه فضای بسته تری ایجاد کرده و از آلودگی های صوتی و ... می کاهد. نوع دیگر آن را که چرخدار است، شاید در درمانگاه ها و بیمارستان ها دیده باشید که البته به جای پارچه در این نوع از پارتیشن در ادارات، از ام دی اف و یا جنس های مستحکم تری استفاده می شود و مزیت آن جابجایی فوق العاده آسان و سریع آن می باشد. با استفاده از پارتیشن های متحرک لولایی و یا چرخدار، در صورت نیاز می توان دو فضا را به راحتی با یکدیگر ادغام کرد. این کار تنها با جمع کردن پارتیشن ها و به راحتی انجام می گیرد.

تفکیک فضای اداری

تفکیک فضای اداری

کلام آخر

پارتیشن های اداری یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها برای فضا سازی در محیط های مختلف هستند. نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای است که در محیط کار نظم خاصی را ایجاد کرده و این خود یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این پارتیشن ها است. در عین حال، نحوه تفکیک فضای اداری با پارتیشن متحرک اداری به گونه ای است که برای تک تک افراد در محیط کار، یک فضای خصوصی ایجاد می کنیم تا بتواند با تمرکز بیشتر به کار بپردازد. استفاده از پارتیشن های اداری دوجداره نیز باعث می شود تا آلودگی های صوتی در محیط کار کمتر شده و کارها بهتر انجام گیرد. در محیط هایی که نور کمی وجود دارد نیز از این پارتیشن ها، البته با جنس شیشه ای می توان استفاده کرد. با استفاده از پارتیشن بندی می توانید پتانسیل کاری و راندمان شرکت خود را بالا ببرید.

نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری چه هستند؟

نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری، مواردی هستند که دانستن و رعایت آن ها از جانب مدیران، می تواند از هزینه ای که برای پارتیشن بندی اداری صرف می شود بیشترین کارایی را دارا باشد. توجه به جنس متریال به کار رفته، تقسیم بندی فضا، عایق بندی مناسب، ضد آب یودن پارتیشن ها و... نکاتی هستند که رعایت آنها می تواند به سود مصرف کننده باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

انواع پارتیشن اداری

از جمله ننکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری این است که دارای انواع گوناگونی هستند که مشتری می تواند بر اساس نیاز مجموعه مناسب ترین گزینه را انتخاب و نصب نماید. معمولا قیمت پارتیشن های اداری با توجه به نوع و جنس آن متفاوت است. پارتیشن های اداری به صورت دو جداره، تک جداره و شیشه ای ساخته می شوند و بسته به کاربردی که مدنظر مشتری است مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن های دوجداره عموما جنس های مختلفی نظیر ام دی اف، چوب، شیشه، پی وی سی و... دارند و عایق صدا هستند. پارتیشن های تک جداره  صرفا برای تفکیک فضا و در واقع جداکننده هستند. این دسته از پارتیشن ها عایق چندان مناسبی برای صدا نیستند به این دلیل که نسبت به پارتیشن دوجداره نازک تر هستند. پارتیشن های  شیشه ای نیز طرفداران زیادی دارد و در دکوراسیون مدرن نیز از آن به وفور استفاده می شود. این پارتیشن نیز بیشتر جنبه جداکنندگی فضا را دارد و کارمندان می توانند در دید یکدیگر بوده و با هم در ارتباط باشند.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری

 پارتیشن اداری از چه جنسی؟

از دیگر نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری توجه به جنس پارتیشن است. اگر تصمیم دارید که از پارتیشن شیشه ای برای تفکیک فضا استفاده کنید مسلما جنس شیشه ای را برای پارتیشن انتخاب نموده اید اما به خاطر داشته باشید که شیشه نیز انواع مختلفی نظیر مات یا شفاف دارد که مشتری بنابر نیاز خود می تواند آن را تهیه کند. علاوه بر این لازم است که ابعاد دقیق محل مورد نظر به درستی اندازه گیری شود و ضخامت شیشه تعیین شود. در صورتی که می خواهید از پارتیشن های غیر شیشه ای دوجداره یا تک جداره استفاده کنید، علاوه بر جنس شیشه، می توانید ترکیبی از شیشه و ام دی اف یا چوب یا پی وی سی را انتخاب کنید و یا اینکه هر یک از متریال گفته شده را بدون استفاده از شیشه در پارتیشن به کار ببرید.

جنس پارتیشن اداری

جنس پارتیشن اداری

پارتیشن اداری از نظر طرح و رنگ با فضای اطراف تناسب دارد؟

با در نظر گرفتن این مهم که هدف از خرید و نصب پارتیشن های اداری داشتن تقسیم بندی مناسبی در محیط اداری است، اما توجه داشته باشید که از دیگر نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری، اگر دکوراسیون و حضور در محیطی زیبا برای شما حائز اهمیت است، انتخاب رنگ و طرح مناسب برای پارتیشن هاست. بهتر است پارتیشن را طوری انتخاب کنید که با وسایل و یا سایر متریال های به کار رفته در محیط اداری همخوانی داشته باشد. مثلا اگر دفتر کار شما به سبکی مدرن چیده شده و مبلمان، میزها و صندلی ها و... به سبک مدرن خریداری شده است، بهتر است از نوعی پارتیشن ساده با رنگی متناسب با وسایل استفاده کنید. حال اگر فضای کار شما سبکی کلاسیک یا نئو کلاسیک دارد، بهتر است پارتیشن چندان ساده نباشد و با دکوراسیون مدرن شما همخوانی متعادلی داشته باشد.

طرح و رنگ پارتیشن اداری

طرح و رنگ پارتیشن اداری

نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری؛ عایق صدا بودن

یکی از ویژگی های مهم و مورد توجه مدیران به عنوان نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری، عایق بودن صداست. برخی از پارتیشن ها بخصوص پارتیشن های دوجداره، عایق بسیار مناسبی برای صدا هستند به طوری که در محیط های اداری که تمرکز و توجه زیاد کارمندان را می طلبد، استفاده از این دسته از پارتیشن ها بسیار مناسب است. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید عایق بندی صدا به طور کامل صورت گیرد، لازم است که حتما از پارتیشن های دوجداره استفاده کنید. استفاده از پارتیشن های تک جداره نمی تواند چندان از ورود و خروج صدا جلوگیری کند و به طور کلی صرفا جنبه تفکیک فضا را دارد.

نکات پارتیشن بندی

نکات پارتیشن بندی

پرطرفدارترین مطالب ما را از دست ندهید!

اهمیت ضد آب بودن پارتیشن اداری در چیست؟

شاید استفاده از پارتیشن اداری، صرفا برای شما حکم تقسیم بندی فضا را دارد. اما توجه داشته باشید که رعایت برخی نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری می تواند شما را در آینده از بروز برخی مسائل مصون نگه دارد. همانطور که عایق صدا بودن از ننکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری است، ضد آب بودن نیز می تواند شرکت را از خطرات آتی در امان نگه دارد. به این سبب که گاهی ممکن است با توجه به شرح وظایف کارمندان، نیاز به جابجایی پارتیشن ها باشد؛ با توجه به اینکه در بسیاری از موارد سیم برق یا کابل های متصل به دستگاه ها از کنار پارتیشن عبور می کند، ضد آب بودن می تواند کمک بسزایی به امنیت مجموعه کند.

پارتیشن ضد آب

پارتیشن ضد آب

نکات مهم در در پارتیشن بندی فضاهای اداری

در آخر لازم است بدانید که برای داشتن فضایی زیبا، کارآمد و بروزف با هزینه ای مقرون به صرفه در ادارات و سازمان های مختلف، می توانید از انواع پارتیشن بندی های اداری استفاده کنید. پارتیشن های اداری در سه نوع شیشه ای، تک جداره و دوجداره ارائه می شوند که مدیران با توجه به حوزه کاری، اهمیت و تمرکز لازم برای انجام کار، پس از مطالعه این مقاله و با آگاهی از انواع روش های پارتیشن بندی می توانند نسبت به انتخاب و نصب هر یک اقدام کنند. بهتر است رنگ و طرح و جنس پارتیشن ها به گونه ای انتخاب شود که هارمونی مناسبی را با فضای اداری مجموعه شما داشته باشد و زیبا به نظر برسد. علاوه بر این می توانید پارتیشن شیشه ای که از نظر زیبایی و کارایی بسیار پر طرفدار هستند نیز انتخاب کنید تا کارمندان بتوانند در حین کار با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.