مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

ویژگی مبلمان اداری استاندارد و سلامت کارمندان

در بسیاری از موارد زمانی که کارمندان پشت میز کارمندی مشغول به کار هستند دچار گردن درد، پا درد، درد دست، شانه و کتف می شوند ولی به دلیل مشغله زیادی که دارند فرصت اصلاح پوزیشن و نرمش های اصلاح کننده حالات را ندارند.

این مسائل احتمالا از قرار گرفتن در حالت نا مناسب بدن یا استفاده و کار کردن با مبلمان اداری غیر استاندارد است که تنها با چند تغییر جزئی در وضعیت نشستن و انتخاب مناسب صندلی، میز، میز کارمندی و … می‌توانیم این دردها را رفع کنیم و از خستگی بیش از حد جلوگیری کنیم.

پشتی صندلی باید طوری انحنا داشته باشد که گودی کمر را در زمان تکیه دادن به آن حفظ کند. کفی و پشتی صندلی باید از جنس مناسبی باشند و بهتر است خلل و فرج داشته باشند تا شخص عرق نکند و لباس به بدنش نچسبد.

 

بهترین مدل میزهای اداری میزهایی هستند که شیب آن توسط، فرد قابل تنظیم باشد و سطح میز تحریر باید طوری طراحی شده باشد که کمی بالاتر از آرنج مشخص باشد و برای تایپ  کردن باید بازوها آزاد بوده  و ساعدها نیز به طور افقی قرار گیرند.

این مسائل تنها برای کارمندان نیست مدیران نیز از این شرایط مستثنا نیستند میز مدیریت همانند سایر میز های اداری و کارمندی باید مطابق با اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شود چرا که این ویژگیها باعث می شود که ریسک آسیب به مدیریت به حداقل برسد. این نوع طراحی میز و میز مدیریت و سایر میز های اداری و کارمندی باعث می شود که از خستگی کاربران و مدیریت در ساعات طولانی کار جلوگیری کند

قیمت مبلمان اداری با توجه به متریالی که استفاده می شود، کیفیت و نوع استفاده متفاوت است شرکت آفن تولید کننده مبلمان اداری استاندارد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مطابق با استانداردها و به روز ترین طراحی میز اداری و مبلمان اداری می باشد.

کدام میز اداری و پارتیشن اداری، برای کدام فضای اداری مناسب است؟

در هر محیط کاری مبلمان اداری از اصلی ترین مواردی است که به محیط معنا بخشیده و آن را از یک فضای معمولی به محیط کار تبدبل می کند. قیمت مبلمان اداری، قیمت میز و صندلی اداری، قیمت صندلی انتظار، قیمت صندلی مطالعه، قیمت میز مدیریتی با توجه به نوع انتخاب متفاوت است. انتخاب مبلمان اداری مدرن یا مبلمان اداری کلاسیک وابسته به سلیقه مشتری و نوع فضا و کاربردی است که از مبلمان اداری می شود.

میز اداری، صندلی اداری از اصلی ترین ارکان هر محیط کاری محسوب می شود که و در انواع میز مدیریتی، میز کارمندی، میز منشی، میز کار گروهی، میز کنفرانس، میز پذیرش، میز پذیرایی برای کارمندان و مدیران به بازار عرضه شده است.

در مقاله کدام میز اداری و پارتیشن اداری، برای کدام فضای اداری مناسب است؟ به طور کامل درباره جایگاه مبلمان اداری در فضا توضیح داده شده است.

فضاهایی که برای کارمندان یک مجموعه در نظر گرفته می شود از آنجا که تفکیک یک اتاق بزرگ به قسمت های کوچک تر تاحدی منطقی نیست نمی توان فضاهای کاملاً مجزا ایجاد کرد. در نتیجه توصیه می شود از انواع پارتیشن اداری مانند پارتیشن دوجداره، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن متحرک، با ارتفاع کم استفاده شود که قیمت پارتیشن اداری با توجه به نوع آنها متفاوت است.

شرکت آفن انواع مبلمان اداری متنوع و پارتیشن های اداری را در انواع تک جداره، دو جداره، تمام شیشه، دو جداره آلومینیومی را در طرح های متنوع با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده است.

در انتخاب مبلمان اداری قیمت مهم تر است یا کیفیت؟

مبلمان اداری شرکت آذران فضا نما که به اختصار سه حرف نخست، آفن نامیده شده، این مجموعه تلاش نموده تا بهترین نوع طراحی مبلمان اداری، میز اداری، میزهای مدیریتی، انواع پارتیشن و فایلینگ اداری را درخور سلیقه مصرف کننده تولید و به بازار عرضه کند.

به طور کلی مبلمان اداری برای 2 مدل فضای باز اداری یا فضای بسته اداری طراحی و تولید می شود که در مقاله مبلمان اداری باز  open officeبه طور کامل توضیح داده شده است.

میزهای اداری

یکی از اصلی ترین و مهمترین موارد در دکوراسیون اداری، میزهای اداری هستند. در انتخاب یک میز اداری  اولین موردی که باید مدنظر قرار بگیرد آرامش و راحتی پرسنل است زیرا کارمندان مدت زمان زیادی را پشت این میزها می گذرانند، یک میز اداری مناسب می تواند بازده کارکنان را به میزان زیادی افزایش دهد.

قیمت مبلمان اداری

کارمندان هر شرکتی بیشترین ساعات روز خود را در محل کار و روی صندلی و پشت میزهای اداری می گذرانند پس باید راحتی و آرامش آنها با انتخاب بهترین نوع مبلمان اداری فراهم نمود. قیمت مناسب مبلمان اداری به مدیران این امکان را می دهد انتخاب مناسب تری را با توجه به فضای مورد نظر داشته باشند.

قیمت مبلمان اداری معمولا با توجه به جنس و نوع کاربری تفاوت دارد آفن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت به مشتریان خور ارائه دهد. شما می توانید با مراجعه به آدرس آذران فضا نما از مشاوره طراحی فضا  هم بهره مند شوید

آشنایی با انواع میز اداری، میز مدیریت و مبلمان اداری آفن

مبلمان استاندارد راحتی و آرامش را برای کارمندان به همراه خواهد داشت همچنین قیمت مبلمان اداری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، شرکت آذران فضا تمامی اصول و قوانین ارگونومی را در مبلمان اداری خود رعایت کرده و محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند که موجب رضایت و مشتریان این مجموعه شده است.

میز اداری و انواع آن

مبلمان اداری دارای انواع مختلفی است ولی اگر بخواهیم به مهمترین آنها اشاره کنیم میز اداری و میز مدیریت بسیار مهم هستند. میز و صندلی اداری وسایلی هستند که کارمندان بیشتر وقت خود را پشت آن مشغول به کارند. راحتی و استاندارد بودن آنها باعث آرامش و کارایی بیشتر کارمندان می شود. انواع میز اداری آفن شامل میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کنفرانس، کانتر و میز گروهی است.

میز مدیریت و انواع آن

در این بین دفتر مدیریت به‌عنوان هسته مرکزی تمامی ارتباطات درون و برون‌سازمانی است که قرار گرفتن مدیر در این مکان ضمن نظم بخشیدن به امور شرکت، بر تمامی فعالیت‌های کارکنان نیز نظارت دارد.قیمت میز مدیریت بر حسب موادی که استفاده شده یا طراحی خاصی که صورت گرفته می تواند متغیر باشد.

انواع میز مدیریت آفن عبارتند از میز برانز، میز تاو، میز دانوب، میز مانترا، میز ماهانتا، میز آلپ، میز آلتای، آیار و ... که هر کدام با طرح، جنس، رنگ و قیمت متفاوتی به بازار عرضه شده اند.