مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

میز کنفرانس

اتاق کنفرانس یکی از ملزومات هر اداره و شرکتی است که قصد همکاری با شرکت‌های دیگر را دارد. همچنین برگزاری جلسه میان کارکنان شرکت نیاز به یک مکان مجزا دارد. این اتاق محلی برای گفتگو و تبادل‌نظر است. اما طراحی و دکوراسیون داخلی این اتاق تأثیر زیادی در نحوه گفتگو دارد. میز کنفرانس برای اتاق‌های کنفرانس استفاده می‌شود که باید به نحوی طراحی شود که تمامی حاضرین در مقابل یکدیگر و بر روی یک میز قرار بگیرند. بنابراین سایز و اندازه میز کنفرانس و اصول ارگونومی در آن اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل در طراحی و ساخت میز کنفرانس از جدیدترین متد روز استفاده می‌شود و در کنار محصولات دیگری مانند میز کارمندی ، میز مدیریت و پارتیشن اداری اهمیت زیادی در اداره ها و سازمان ها دارد. 

 

اندازه و مدل های میز کنفرانس:

شاید تصور کنید میز کنفرانس باید به صورت یک میز عریض و طویل باشد که بتواند جمعیت زیادی را در خود جای دهد. در حالی که میز کنفرانس قابلیت سایز بندی دارد و طبق نظر مشتریان می توان آن را به اندازه های مختلف طراحی نمود. بهتر است میز کنفرانس به صورت مستطیل و یا بیضی کشیده باشد. اگر اتاق کنفرانس مربع باشد، انتخاب این نوع میز کنفرانس کمی سخت تر می شود.

به خاطر نوسان قیمت مواد اولیه در بازار امکان درج قیمت در محصولات زیر وجود ندارد، می توانید با شماره هایی که در تماس با ما سایت قرار دارد با ما در ارتباط باشید.

 

http://www.afn-furniture.com

میز کارشناسی

در مقالات گذشته در مورد محصولات شرکت آفن در زمینه های میز مدیریت ، مبلمان اداری و میز کنفرانس نوشتیم.

میز کارشناسی (میز کارمندی) شرکت آفن از بهترین طرح ها استفاده کرده که در عین سادگی با استحکام بوده و همچنین رعایت اصول ارگونومیک آن ها برای مشتریان عزیزمان لحاظ گردیده است.

کارایی و مد روز بودن و داشتن استانداردهای لازم متناسب با اندام انسانی همه ان چیزیست که از میز کارشناسی خوب انتظار داریم.

قیمت میز های کارشناسی بر حسب طرح ,امکانات میز کارشناسی,ابعاد آن و سایر ویژگی های دیگر متغیر است.میز کارشناسی به تعداد زیاد در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی استفاده می‌شود. این نوع میز کاربرد متعددی دارد و در عین حال موجب زیبایی فضای داخلی شرکت ها نیز می‌شود.

-به خاطر نوسان قیمت مواد اولیه در بازار امکان درج قیمت در محصولات زیر وجود ندارد ,می توانید با شماره هایی که در تماس با ما سایت قرار دارد با ما در ارتباط باشید.

www.afn-furniture.com