مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

ﻫﺸﺖ ﺗﻮﺻﻴﻪ ﻣﻬﻢ ﺑﻪ ﺧﺮﻳﺪاﺭاﻥ ﻣﺒﻠﻤﺎﻥ اﺩاﺭی

اگر شما از آن دسته خریدارانی که به فکر راه اندازی کسب و کاری جدید و یا در تدارک تغییر فضای کاری تان می باشید، با توجه به نیازها، مبالغ قابل توجهی را باید جهت تهیه مبلمان اداری پرداخت نمایید . مبلمان یکی از مهمترین عناصر زندگی شما در محیط کار است و زمان زیادی را صرف استفاده از آن خواهید نمود. بنابراین تحقیق و شناخت قبل از خرید مبلمان اداری و توجه به چند نکته مهم حائز اهمیت است.

بودجه

پیش از خرید مبلمان بودجه و نوع نیاز خود را مشخص کنید. بودجه بندی مناسب به تجهیز بهتر محل کارتان کمک می نماید.


مشتریان

حرفه و نوع مشتریان کمک شایانی به انتخاب درست شما می نماید .پیش از هر اقدامی به سطح اجتماعی و حرفه ای مشتریان خود بیاندیشید. ایجاد حس اعتماد بدون یک دکوراسیون متناسب و مطلوب مشتری تقریبا ناممکن و یا بسیار نامحتمل می باشد. رده اجتماعی و علایق مشتریان آتی خود را بدقت مورد بررسی قرار دهید.

نوع فعالیت

میزان فعالیت و ماهیت حرفه شما باید در الویت های انتخاب، نقش مهمی را ایفا نماید. شما زمان زیادی را در محیط کار خود میگذرانید، پس ضروریست نوع فعالیت شما در تناسب با انتخاب مبلمان تان باشد.

سلیقه

گاهی تعریف سلیقه، کار دشواری است. چنانچه شما درباره آنچه که مایل به خریداری آن هستید، اطمینان کافی ندارید ما برای شما پیشنهاداتی داریم. با نگاه کردن به پیرامون خود آغاز کنید. می توانید به نشریات تخصصی دکوراسیون داخلی مراجعه نمایید. اطمینان داشته باشید آنچه بیشتر باعث رضایت دیگران می شود در نهایت باعث خشنودی شما نیز خواهد شد. به فضای کاریتان توجه کنید و مواردی که در آن فضا می پسندید را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. مبلمانی متناسب با حرفه و محیط کاری خود انتخاب نمایید. تناسب می تواند مربوط به تعداد، رنگ، حجم و جنس مبلمان باشد. تمامی این عوامل در تعیین مبلمان مورد نیاز شما نقش مهمی دارند.

ارگونومی

اصطلاح ارگونومی بسیار رایج و در مواقعی به واسطه افراد غیر متخصص مورد سوء استفاده قرار می گیرد. پیش از خرید از فروشنده بخواهید در مورد رعایت استانداردهای بهداشت اندام انسانی و تناسبات فیزیکی میزها و صندلی های خود، اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

کیفیت کالا

با توجه به هزینه های قابل توجه، قبل از خرید از نوع جنس و کیفیت کالا اطمینان حاصل نمایید. متاسفانه برخی از تولیدکنندگان و فروشندگان داخلی از نئوپان روکش دار بجای ام دی اف و از مواد ضایعاتی یا درجه دو برای پروفیل های پارتیشن استفاده میکنند. بعد از کسب اطمینان از اینکه فروشنده، خود تولید کننده محصول می باشد از ایشان بخواهید اطلاعات جامعی از لیست مواد مصرفی در اختیار شما قرار دهد.

امکان جابجایی

شما هزینه های بالایی را برای خرید پارتیشن و میزهای دفتر کارتان پرداخت می کنید، بنابراین اگر در فضای کاری موقت مستقر می باشید، مبلمانی را تهیه کنید که در هنگام جابجایی به راحتی قابل حمل باشد و بتوان در محل جدید کار هم مورد استفاده قرار بگیرد.

خدمات پس از فروش

سابقه فعالیت شرکت را در نظر بگیرید. از شرایط خدمات پس از فروش اطمینان حاصل نمایید. هنگام خرید، از فروشنده بخواهید در مورد چگونگی تحویل کالا، جزییات نصب و دوره گارانتی توضیحات کاملی را در اختیار شما بگذارد.