مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

راهنمای انتخاب میز مدیریت

انتخاب طرح مناسب  میز مدیریت  با توجه به نوع کاربری ، فضای موجود ، نیازمندی های دفتر کار ، سلایق و اهداف مدیران همواره یکی از دغدغه های مدیران شرکتها و سازمانها بوده است.

قبل از انتخاب هر نوع طرح  مبلمان اداری  به ویژه میز مدیریت پیشنهاد می گردد به سلایق،‌ عادات و ترجیحات کارکنان خود اهمیت دهید.

از ویژگی های یک فضای اداری خوب ، چیدمان مبلمان اداری آن از جمله میز مدیریتی ، میز اداری ، میز کار گروهی  و غیره بر اساس یک طرح خوب با کاربرد بالا و هدفمند می باشد.

فضای اداری و کاری هم مثل فضای منزل نیاز به طراحی دارد با توجه به اینکه ساعاتی از روز را در محیط کار به فعالیت میپردازیم بنابراین طراحی زیبا و حرفه ای می تواند در روحیه ی کارمندان تاثیر گذار باشد.

برای طراحی یک محیط اداری باید بیش از همه سعی کنید این محیط را رسمی و در عین حال با خلاقیت و نوآوری طراحی کنید. تفاوتی ندارد که این فضا کوچک باشد یا بزرگ باید سعی کنید به گونه ای این فضا را طراحی کنید که در عین مجهز بودن به همه امکانات با ورود مشتریان به این فضا انرژی مثبت و احساس خوب ایجاد شود. وقتی که مشتریان یا دیگر همکاران شما در تجارتهای مختلف وارد فضای کاری شما میشوند در ابتدا طراحی محیط و جذابیت های آن مورد توجه خواهد بود بنابراین باید به طراحی و دکوراسیون محیط کار به اندازه طراحی منزل توجه کنیم.

 

 

ویژگی های میز مدیریتی

شرکت مبلمان اداری آفن در امر تولید و ساخت انواع مبلمان اداری ,میز اداری، میز مدیریتی کلاسیک، کتابخانه، کانتر، پارتیشن اداری و... مهارت زیادی دارد. میزهای مدیریتی با توجه به انداره، نوع کاربرد و... دارای ویژگی های زیر می باشد:

 

رنگ میز مدیریتی

رنگ میزهای مدیریتی، اغلب از میان رنگ های تیره می باشد. رنگ های تیره جذابیت بیشتری دارند. بهترین انتخاب، رنگی است که با دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت و صندلی مدیریت هارمونی داشته باشد.

 

 

اندازه میز مدیریتی

میز مدیریتی نسبت به میزهای کارمندی و کارشناسی، دارای ابعاد بزرگتری است. دلیل این مسئله این است که با قرار دادن سیستم کامپیوتر بر روی آن، لوگوی شرکت، تقویم، کاتالوگ و... در یک قسمت از میز، باز هم فضای کافی برای سایر وسایل اضافه و پذیرایی باقی می ماند. ارتفاع میز مدیریت و اندازه میز مدیریت با توجه به ابعاد اتاق بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید میز مدیریت نباید نسبت به ابعاد اتاق کار کوچکتر یا بزرگتر باشد.

 

طرح و فرم میز مدیریت

طرح و فرمی که برای میز مدیریت انتخاب می شود،از سادگی خارج است و برای آن اشکال زیبا و خاصی استفاده می شود. صندلی مدیریت هم از این قاعده مستثنا نیست این صندلی هم با طرحی متفاوت از صندلی اداری ساخته و به بازار عرضه می شود.

 

 

ارتفاع میز مدیریت

ارتفاع میز مدیریتی مدل های مختلفی دارد ولی نباید بیش از اندازه بلند و مرتفع باشد. به طوری که دسترسی مدیر به وسایل روی میز را با سختی مواجه کند. از سوی دیگر کوتاه شدن میز مدیریتی، به معنای خم شدن کاربر و در نتیجه منجر به مشکلات جسمانی می شود.

 

استفاده از طرح های مدرن و زیبا نیز از دیگر ویژگی های میزهای مدیریت مدرن میباشد. اگر به دنبال میز مدیریت ارزان قیمت هستید باید به سراغ میز مدیریت دست دوم بروید ولی نباید انتظار کارایی یک میز مدیریتی استاندارد که با اصول ارگونومی ساخته شده را داشته باشید.

 

انواع میزهای مدیریتی

انواع میزمدیریت مدرن با طرح، جنس و رنگ های مختلفی مانند، میز مدیریت ام دی اف، میز مدیریت سلطنتی، میز مدیریت چوبی  و... تولید و ساخته می شود که شما باتوجه به نوع دکوراسیون می توانید میز مدیریت مدرن یا میز مدیریت کلاسیک را انتخاب نمایید.

 

به طور کلی میز مدیریت نباید به صورت سنتی ساخته شود، میز مدیریت همانند سایر میز های اداری و کارمندی  باید مطابق با اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شود چرا که این ویژگیها باعث می شود که ریسک آسیب به مدیریت  به حداقل برسد. این نوع طراحی میز و میز مدیریت و سایر میز های اداری و کارمندی باعث می شود که از خستگی کاربران و مدیریت در ساعات طولانی کار جلوگیری کند و این ویژگی حافظ سلامت مدیریت است. داشتن این خصیصه برای میز و میز مدیریت و میز های اداری و کارمندی این امکان را می دهد که بتوان انواع صندلی مدیریت و تجهیزات استاندارد را با  میز مدیریت هماهنگ کرد.

انواع مبلمان اداری

مبلمان واژه‌ای است که پیش از این‌ها تنها برای مبل‌ها استفاده می‌شد، ولی امروزه کاربرد گسترده‌تری پیدا کرده است. امروزه مبلمان اداری که اصطلاحی است همیشه آن را شنیده‌ایم، تنها شامل مبلمان نمی‌شود. این اصطلاح برای تمام لوازمی که برای تجهیز یک محیط کاری استفاده می‌شود به کار می‌‌رود. مبلمان اداری شامل میز و صندلی‌ها، میز مدیریت، میز کنفرانس، میز منشی و مبلمان پذیرایی و خیلی از لوازم دیگر می‌شود. حتی پارتیشن‌های اداری، کمدها و فایل‌ها را نیز در بر می‌گیرد. خرید این تجهیزات به دلیل تنوعی که این بازار دارد ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد. خرید مبلمان اداری کار بسیار مشکلی  است.یعنی شما باید با ویژگی های محل کار خود و دیزاین آن جا و این که برای چه کاری می خواهید می تواند مدل های مختلفی انتخاب کنید

 

صندلی اداری

موقع خرید صندلی اداری  به این نکات توجه کنید

پشتی صندلی اداری باید انحنا S شکل داشته باشد که گودی کمر را در زمان تکیه دادن به آن حفظ کند. کفی و پشتی صندلی باید از متریال مناسبی باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نکند و لباس به بدنش نچسبد.صندلی هایی که برای کار با رایانه استفاده می‌شود باید به سمت عقب خم شود تا بتواند زاویه 110 درجه ایجاد کند.

نکته آخر که باید در نظر بگیرید این است که صندلی اداری نباید خیلی نرم باشد.

یعنی کفی صندلی اداری باید نرم و راحت باشد اما نه در حدی که شخص مانند مبل راحتی در صندلی فرو رود و اجازه جا به جایی نداشته باشد

 

انتخاب میز اداری

بدون شک مهمترین قسمت مبلمان اداری هر شرکت میز اداری آن می باشد.از جمله میز مدیریت و میز کارمندی باید با رعایت اصول ارگونومی طراحی و تولید شود.

میز کارمندی می بایست به گونه ای قرار بگیرد که اشخاص مافوق براحتی بتوانند افراد زیر دست را کنترل کنند لذا میز کارمندی می بایست بگونه ای قرار گیرد که مدیریت به تمام میز های اداری احاطه کامل داشته باشد.

میز کارمندی را نسبت به کاری که قصد انجامش را دارید انتخاب کنید. چنانچه نیاز به فضای وسیع تری برای کار دارید مناسب تر است که میزی بزرگ را انتخاب کنید. اما میتوانید فضای کاری خود را با استفاده از کشوهای میز محدود کنید. به این ترتیب نیاز به استفاده از میز های بزرگ در دکوراسیون اداری شما کمتر میشود.به طور کلی حداﻗﻞ ﻃـﻮل برای میز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض برای میز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر میز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول برای میزهای مدیریتی مدرن از متریال ام دی اف استفاده می شود. از مزایای MDF علاوه بر زیبایی و تنوعی که دارد، می توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره کرد و همچنین ام دی اف استحکام بیشتری به نسبت سایر متریال ها دارد.

 

انتخاب پارتیشن اداری

در زمان انتخاب و خرید پارتیشن به اندازه، نوع پارتیشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه کنید، زیرا رعایت تمام این موارد روی محیط کاری تأثیر مستقیم دارندبرای انتخاب بهترین نوع پارتیشن اداری باید هدف از پارتیشن‌بندی را مشخص کنید. پارتیشن اداری برای کارمندان مالی شرکت بسیار عالی است و دسترسی دیگران به اطلاعات مالی را کم می‌کند.. برای افزایش زیبایی می‌توانید رنگ پارتیشن را با مبلمان خود هماهنگ کنید.

 

 

در محیط‌های کاری چند نوع میز وجود دارد که شامل موارد زیر است:

میز کارمندی

میز مدیریت

میز منشی

میز گروهی

میز کنفرانس

این میزها با توجه به کاراییشان دارای انواع مختلفی هستند. مثلاً میزهای مدیریت انواع مدرن و کلاسیک دارند و با مواد اولیه مختلفی ساخته می‌شوند. میز منشی می‌تواند یک میز معمولی مانند تمام میزهای کارمندی یا به شکل کانتر باشد. میزهای کنفرانس نیز در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف با کارایی‌های متفاوت در بازار موجود هستند.

صندلی‌ها نیز خود به چند دسته تقسیم می‌شوند که شامل صندلی‌های کارمندی و صندلی‌های ریاست می‌شود.

قفسه‌ها، کمدها و انواع فایلینگ نیز بسته به حجم پرونده‌ها و نیاز شرکت در طرح‌ها و اندازه‌ها مختلف قابل تولید هستند.

برای پذیرایی از مراجعه کنندگان وجود یک بخش با مبلمان مناسب محیط اداری نیز برای هر شرکتی الزامی به نظر می‌رسد. انتخاب نوع و تعداد آنها نیز بسته به اندازه محیط شما دارد. در کل انتخاب هر نوع مبلمان اداری به مساحت محیط شما بستگی دارد.

 

 

استفاده از درب های ریلی در پارتیشن های اداری

انواع مختلفی از پارتیشن های اداری وجود دارند که مدیران با توجه به نیازها و شکل کسب و کار خود باید از آن‌ها استفاده کنند. این پارتیشن‌ها همچنین می‌توانند اجزای مختلفی داشته باشند که درنهایت به افزایش بهره‌وری آن‌ها کمک کند.

 

پارتیشن های اداری به دو دسته تک جداره و دوجداره تقسیم می‌شوند. این دو دسته اصلی با توجه به متریالی که از آن ساخته می‌شوند، به انواع گوناگونی تقسیم‌بندی می‌شوند. این متریال می‌تواند چوب، ام دی اف، شیشه و بسیاری دیگر از مواد با توجه به هزینه تمام شده برای پارتیشن باشد. همچنین، پارتیشن های اداری را می‌توان با استفاده از آیتم هایی مانند در، کرکره و یا چیزهایی شبیه به آن‌ها کارآمدتر کرد.

 

انواع مختلفی از پارتیشن های اداری با توجه به شرایط موجود در دفاتر کار استفاده می‌شوند. تمامی پارتیشن های اداری دارای کارکرد های مشترک هستند که بهتر است با تعدادی از آن‌ها آشنا شویم. یکی از مهم‌ترین اثراتی که نصب پارتیشن های اداری در محیط کار می‌گذارد، حفظ حریم شخصی کارمندان و ایجاد احساس آرامش و امنیت برای آن‌ها است. مورد بعدی کاهش سروصدا در محیط کار است که به واسطه ایجاد آرامش برای پرسنل موجب افزایش بهره‌وری کاری آن‌ها نیز می‌شود. پارتیشن های اداری همچنین با جداسازی فضاهای کاری موجب بهینه‌سازی مساحت مورد استفاده در دفتر کار می‌شوند.

پارتیشن های اداری برای جداسازی موقت , پارتیشن بندی در فضاهای اداری هستند اجرای پارتیشن به عنوان یکی از مهمترین بخش های خرید مبلمان اداری به زیبایی فضای داخلی ساختمان کمک زیادی می‌کنند. انواع پارتیشن اداری به صورت پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با متریال مختلفی چون پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی ،پارتیشن ام دی اف تولید می شوند. به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن قیمت پارتیشن اداری متفاوت و متنوع است ولی نصب پارتیشن به خصوص انواع پارتیشن اداری شیشه ای می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد

 

 

در محیط های اداری، قسمت هایی که فعالیت مشخصی در آن انجام می گیرد، با نصب پارتیشن های ام دی اف و شیشه ای  از یکدیگر جدا می شوند. پارتیشن ها می توانند در حالت هایی به صورت یکسره عمل کنند و دو دیوار روبروی هم را به یکدیگر متصل کنند. در این حالت، یک فضا به طور کامل بوسیله تقسیم کننده جدا می شود و حالت مستقلی به خود می گیرد. بدیهی است که وجود باز شویی مانند در، برای رفت و آمد نیاز است.

 

اگر به دنبال پارتیشن بندی و پارتیشن اداری ارزان هستید و در صدد یافتن ارزانترین پارتیشن برای محل کار یا منزل خود هستید باید به سمت خرید پارتیشن اداری دست دوم برای شرکت خود بروید. پارتیشن دست دوم به دلیل اینکه با متراژ مشخصی برای مکان مشخصی تهیه شده شاید انتخاب صحیحی نباشد به همین دلیل در اجرای پارتیشنی که برای فضای مورد نظر شما ساخته نشده با مشکل مواجه خواهید شد.

 

پارتیشن ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند انواع پارتیشن اداری شامل پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن MDF، پارتیشن بلوک شیشه ای، پارتیشن متحرک، پارتیشن شیشه و استیل، پارتیشن ریلی و... است که هرکدام از این پارتیشن ها در 2نوع تک جداره و دو جداره به بازار عرضه شده اند.

 

پارتیشن اداری متحرک

هر کدام از پارتیشن هایی که نام برده شد خود در انواع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند برای مثال پارتیشن اداری متحرک در 2 نوع پارتیشن متحرک خانگی و پارتیشن متحرک اداری وجود دارد. قیمت انواع پارتیشن متحرک با توجه به نوع استفاده، متراژ و متریالی که استفاده می شود متفاوت است. این نوع پارتیشن اداری از حول محور ریلی کفی یا سقفی قابل حرکت و جابه جایی است و مهمولا برای سالن های چند منظوره مورد استفاده قرار میگیرد معمولا از جنس ام دی اف و به صورت پانل های عمودی ساخته می شود در مواردی که پارتیشن متحرک منزل هدف استفاده باشد پارتیشن شیشه ای متحرک به عنوان پارتیشن خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت پارتیشن متحرک خانگی یا قیمت پارتیشن اداری متحرک چوبی هم مانند نوع اداری آن با توجه به جنس و میزان نصب تعیین و محاسبه می شود.

 

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از اقلام مهم در دکورا سیون محیط اداری است. از پارتیشن شیشه ای منزل، ادارات، فروشگاه ها و... کاربرد دارد. از ویژگی های پارتیشن اداری و انواع پارتیشن شیشه ای می توان گفت محیط را هم برای کارمندان و هم بازدیدکنندگان بسیار جذاب‌تر می‌کند و صرفه اقتصادی بالایی دارد. پارتیشن شیشه سکوریت یکی از انواع پارتیشن اداری شیشه ای بوده که جزء اصلی پارتیشن شیشه ای را تشکیل می دهد. قیمت پارتیشن اداری شیشه ای با توجه به نوع آن متراژ، ابعاد و ضخامت و رنگ تعیین می شود که در شرکت ها و نمایندگی های مختلف متفاوت است.

 

 

 

علاوه بر اثراتی که پارتیشن های اداری بر محیط کار و کارمندان دارند، این آیتم‌ها موجب زیبا و مدرن‌سازی دفتر و یا اداره می‌شوند. این مسئله نه‌تنها موجب جذب مخاطب برای یک کسب و کار می‌شود، بلکه از طریق ایجاد اثرات مثبت بصری در پرسنل روحیه و حال و هوای آن‌ها را بهتر می‌کند. این اتفاق در مجموع موجب افزایش راندمان کاری افراد می‌شود.


 

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری

 

•    نصب سریع پارتیشن اداری عدم اتلاف وقت کارپرسنل و سازمان میشود

•    زیبایی و دکوراتیو بودن پارتیشن ادرای

•    تنوع رنگ و طرح قابلیت حمل و نقل و جابه جایی آسان

•    اندازه دلخواه برای پارتیشن اداری

•    امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و آسان

 

درب های ریلی چه کمکی به بهبود عملکرد پارتیشن های اداری می‌کنند؟

یکی از اجزایی که در ساخت پارتیشن های اداری از آن بهره گرفته می‌شود، درب های ریلی است. متریال استفاده شده در درب های ریلی پارتیشن های اداری می‌تواند از جنس ام دی اف و یا شیشه باشد.

درب های بازشو و ریلی پارتیشن شیشه ای آفن : معمولا می توان گفت که دربهای ریلی پارتیشن ها دارای مزیت های زیادی می باشند . در چنین درب های دستگیره و قفل به صورت جدا روی درب نصب می شود ؛ این درب ها با سیستم رولینگ اجرا می گردند. برای اینکه روی چنین سیستمی قفل نصب شود حتما نیازاست که درب سمت دیوار باز یا بسته گردد.

 

 

درب های بازشو و ریلی پارتیشن شیشه ای

توجه داشته باشید که اگر در دو سمت درب شیشه استفاده شده باشد نمی توان بر روی آن قفل نصب گردد و فقط امکان نصب قفل بر روی زمین مهیا می باشد که برای چنین پارتیشنی معمولا مناسب نخواهد بود.

 

پارتیشن های ریلی به نسبت انواع معمول از ویژگی هایی برخوردارند که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد؛ از جمله این خصوصیات مثبت که درنهایت موجب افزایش عملکرد پارتیشن نیز می‌شوند می‌توان به بالا بودن سرعت ساخت و پیاده‌سازی، جمع‌آوری ساده پارتیشن و کم‌جا بودن آن، داشتن نقطه ثقل خوب و پایداری و زیباتر بودن نسبت به انواع معمول پارتیشن های اداری اشاره کرد.

درب در چنین سیستم های می تواند تا صد سانتی متر باشد در صورتی که در سیستم لولایی درب می تواند تا سایز120سانتی متر نیز باشد.

در چنین درب ها که سیستم آن قدیمی تر و رایج تر می باشد با دو لولای کمری اجرا می گردند که قفل و دستگیره نیز بر روی هم جای می گیرند.

یکی از معایبی که این دربها دارند این است که فضای را که درب بر روی آن باز می شود اشغال می کنند.

 

با دو نوع لولا ( لولای 180 درجه و لولای 90 درجه ) این درب ها اجرا می شوند ؛ لولای 180درجه به ایتالیا تعلق دارد که می تواند برای برخی از محیط ها شرایط مطلوبی را ایجاد نماید.

 

شرکت طراحی و ساخت مبلمان اداری آذران فضانما با نام تجاری آفن، سال‌ها تجربه در زمینه ساخت مبلمان اداری و میز اداری را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. این شرکت تولیدی با داشتن ده‌ها نوع محصول در جهت تأمین آسایش کارکنان و بهبود فضای کار، انتخاب اول مدیران بزرگ و موفق ایرانی به شمار می‌آید.

 

خرید مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری کار بسیار مشکلی  است.یعنی شما باید با ویژگی های محل کار خود و دیزاین آن جا و این که برای چه کاری می خواهید می تواند مدل های مختلفی انتخاب کنید.ما در این جا سعی نموده ایم بهترین نکات درباره خرید مبلمان اداری را بازگو کنیم تا شما به آن چه می خواهید برای انتخاب مبلمان اداری نزدیک شوید.


1-
انتخاب صندلی اداری
موقع خرید صندلی اداری  به این نکات توجه کنید
پشتی صندلی اداری باید انحنا S شکل داشته باشد که گودی کمر را در زمان تکیه دادن به آن حفظ کند. کفی و پشتی صندلی باید از متریال مناسبی باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نکند و لباس به بدنش نچسبد.صندلی هایی که برای کار با رایانه استفاده می‌شود باید به سمت عقب خم شود تا بتواند زاویه 110 درجه ایجاد کند.
نکته آخر که باید در نظر بگیرید این است که صندلی اداری نباید خیلی نرم باشد.
یعنی کفی صندلی اداری باید نرم و راحت باشد اما نه در حدی که شخص مانند مبل راحتی در صندلی فرو رود و اجازه جا به جایی نداشته باشد


2-انتخاب میز اداری
بدون شک مهمترین قسمت مبلمان اداری هر شرکت میز اداری آن می باشد.از جمله میز مدیریت و میز کارمندی باید با رعایت اصول ارگونومی طراحی و تولید شود.
میز کارمندی می بایست به گونه ای قرار بگیرد که اشخاص مافوق براحتی بتوانند افراد زیر دست را کنترل کنند لذا میز کارمندی می بایست بگونه ای قرار گیرد که مدیریت به تمام میز های اداری احاطه کامل داشته باشد.
میز کارمندی را نسبت به کاری که قصد انجامش را دارید انتخاب کنید. چنانچه نیاز به فضای وسیع تری برای کار دارید مناسب تر است که میزی بزرگ را انتخاب کنید. اما میتوانید فضای کاری خود را با استفاده از کشوهای میز محدود کنید. به این ترتیب نیاز به استفاده از میز های بزرگ در دکوراسیون اداری شما کمتر میشود.به طور کلی حداﻗﻞ ﻃـﻮل برای میز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض برای میز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر میز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول برای میزهای مدیریتی مدرن از متریال ام دی اف استفاده می شود. از مزایای MDF علاوه بر زیبایی و تنوعی که دارد، می توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره کرد و همچنین ام دی اف استحکام بیشتری به نسبت سایر متریال ها دارد. برای اینکه میز کار شما عمر بیشتری داشته باشد به دنبال میزی باشید که سطح آن با روکش فرمیکا یا ملامینه پوشیده شده باشد

3-انتخاب پارتیشن اداری
در زمان انتخاب و خرید پارتیشن به اندازه، نوع پارتیشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه کنید، زیرا رعایت تمام این موارد روی محیط کاری تأثیر مستقیم دارندبرای انتخاب بهترین نوع پارتیشن اداری باید هدف از پارتیشن‌بندی را مشخص کنید. پارتیشن اداری برای کارمندان مالی شرکت بسیار عالی است و دسترسی دیگران به اطلاعات مالی را کم می‌کند.. برای افزایش زیبایی می‌توانید رنگ پارتیشن را با مبلمان خود هماهنگ کنید.

 

ویژگی های پارتیشن های اداری

پارتیشن های اداری یکی از انواع جداکننده‌های کاذب و موقتی در فضاهای اداری و خانگی است پارتیشن اداری در انواع پارتیشن ام دی اف، پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن متحرک وجود دارد که به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد

پارتیشن های شیشه ای در انواع پارتیشن شیشه ای متحرک، پارتیشن بلوک شیشه ای، پارتیشن با شیشه سکوریت، پارتیشن شیشه و استیل و... تولید می شود که با توجه به ابعادو متراژ مورد استفاده قیمت پارتیشن شیشه ای متفاوت است. در رابطه با پارتیشن های متحرک هم لازم است بدانید که پارتیشن متحرک منزل با پارتیشن متحرک اداری به واسطه نوع کاربری متفاوت است. قیمت انواع پارتیشن متحرک نیز با توجه به ابعاد و متراژ مصرفی متغیر می باشد

پارتیشن اداری به دو دسته تقسیم می شوند:

پارتیشن تک جداره

پارتیشن دو جداره

پارتیشن های تک جداره

پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

پارتیشن تک جداره از پروفیل‌های 4*4 تهیه می‌شود که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنداایز شده استفاده می‌شود. این کار باعث افزایش استحکام پارتیشن می‌شود.

ویژگی های پارتیشن های اداری تک جداره:

امکان استفاده از پرکننده های مختلف از جمله شیشه و mdf , پلکسی و ...

سرعت بسیار بالا در نصب

امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و اسان

پارتیشن های دو جداره

در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد. در این نوع پارتیشن از ستون استفاده زیادی نمی‌شود؛ زیرا بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. زیبایی پارتیشن‌های دوجداره علت‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل می‌باشد. مطمئناً برای مشتریان یکی از معیارهای انتخاب، زیبایی پارتیشن می‌باشد. این نوع پارتیشن محدودیت رنگ ندارد و مشتریان می‌توانند هر رنگی را که بخواهند سفارش دهند.

برای ساخت پارتیشن‌های دوجداره از پروفیل‌های 10*10 استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد.

 

ویژگی های پارتیشن های اداری دو جداره:

پارتیشن‌های دو جداره دارای مقاومت بالا و خود ایستا هستند.

می‌توان این نوع پارتیشن را برای پرده کرکره ما بین شیشه‌ها استفاده کرد.

از پارتیشن‌های دو جداره برای پر کننده نقاطی همچون MDF, شیشه و پلکسی و ... استفاده می‌شود.

این نوع پارتیشن براحتی و با سرعت بالا نصب می‌شود.

یکی از مزایای پارتیشن‌های دو جداره، قابلیت عبور کابل‌های شبکه و سیستم در تمام قسمت‌های پارتیشن می‌باشد.

 

زمان استفاده از پارتیشن‌های دوجداره، می‌توان آن‌ها را مطابق با معماری فضا مونتاژ و دمونتاژ کرد. این کار به تخصص نیاز ندارد. پارتیشن اداری دست دوم که در مقایسه با پارتیشن های نو در گروه پارتیشن اداری ارزان قرار می گیرند نیز در مواردی مورد استفاده هستند اما ممکن است مانند مبلمان اداری ارزان دست دوم عمر خود را کرده و کارایی مورد نظر را نداشته باشند. پارتیشن دست دوم شاید در مقایسه با قیمت پارتیشن اداری نو صرفه اقتصادی داشته باشد ولی نمی توان از جنس آن اطمینان حاصل کرد.

پارتیشن‌های اداری دوجداره در مقایسه با پارتیشن‌های اداری تک جداره از محاسن بیشتری برخوردار هستند. این دسته از پارتیشن‌ها ضمن تفکیک فضا، زیبایی چشم‌نوازی را در محیط به ارمغان خواهند آورد. لذا توصیه ما به مدیرانی که به دنبال راهکاری مطلوب برای تأمین حریمی خصوصی برای کارکنان هستند، استفاده از پارتیشن‌های اداری دوجداره است.اما درصورتی‌که بخواهید هزینه کمتری بپردازید می توانید از پارتیشن تک جداره استفاده نمایید.

 

برای مشاوره رایگان در انتخاب جنس و نوع پارتیشن های صنعتی می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان ما در شرکت مبلمان اداری آفن که در تماس باما سایت قرار دارد ارتباط برقرار کنید.