مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

ویژگی های میز مدیریت

در بخش های قبلی به معرفی اجمالی محصولات شرکت از جمله: مبلمان اداری، پارتیشن اداری و میز کنفرانس پرداختیم. 

اکنون می خواهیم ویژگی های میز مدیریت را بررسی نماییم:

در ساخت میز مدیریت، در آذران فضا نما از بهترین متریال ها استفاده می‌شود.

این میزها در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود.

در ساخت میز مدیریت، از یراق‌آلات بلو اتریش استفاده می‌شود.

در این نوع میز، صفحات 5 سانتیمتری هانی کامپ به‌کاربرده می‌شود که استحکام میز را دوچندان کرده است.

در میز از پایه‌های استیل و فلزی استفاده می‌شود.

در ساخت میزهای مدیریت، از شیشه و فلز به‌عنوان دو متریال ترکیبی برای زیباسازی میزها استفاده می‌شود.


http://www.afn-furniture.com

محصولات جدید آذران

همانطور که در مقاله قبلی درباره تولیدات و خدمات شرکت آذران فضانما (آفن) توضیح داده شد، این شرکت با تولید محصولات مختلف و متنوعی مانند مبلمان اداری سالهاست که در خدمت مشتریان گرامی می باشد. 



در اینجا تعدادی از محصولات اصلی شرکت را به شما علاقه مندان معرفی می کنیم:

پارتیشن اداری:  پارتیشن‌ها برای جداسازی موقت در فضاهای اداری  استفاده می‌شوند و به زیبایی فضای داخلی ساختمان نیز کمک زیادی می‌کنند. پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد. پارتیشن اداری در دو نوع دوجداره و تک جداره ساخته می‌شود.


میز مدیریتدفتر مدیریت یکی از بخش‌های مهم هر اداره و ارگان دولتی و خصوصی است. درواقع دفتر مدیریت به‌عنوان هسته مرکزی تمامی ارتباطات درون و برون‌سازمانی است که قرار گرفتن مدیر در این مکان ضمن نظم بخشیدن به امور شرکت، بر تمامی فعالیت‌های کارکنان نیز نظارت دارد.قیمت میز مدیریت بر حسب موادی که استفاده شده یا طراحی خاصی که صورت گرفته می تواند متغیر باشد ولی چیزی که می تواند مهم باشد این است که در کنار  این مسائل میز مدیریت با کیفیت و مدرنی انتخاب کنیم.

میز کنفرانساتاق کنفرانس یکی از ملزومات هر اداره و شرکتی است که قصد همکاری با شرکت‌های دیگر را دارد. همچنین برگزاری جلسه میان کارکنان شرکت نیاز به یک مکان مجزا دارد. اتاق کنفرانس محلی برای گفتگو و تبادل‌نظر است. اما طراحی و دکوراسیون داخلی این اتاق تأثیر زیادی در نحوه گفتگو دارد. میز کنفرانس برای اتاق‌های کنفرانس استفاده می‌شود که باید به نحوی طراحی شود که تمامی حاضرین در مقابل یکدیگر و بر روی یک میز قرار بگیرند. بنابراین سایز و اندازه میز کنفرانس و اصول ارگونومی در آن اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل در طراحی و ساخت میز کنفرانس از جدیدترین متد روز استفاده می‌شود.

http://www.afn-furniture.com

کوبوآ ( +Coboa ) تولید کننده برتر در مبلمان اداری

آذران در حقیقت نام اختصاری گروه کارخانجات صنعتی “شرکت آذران فضانما” می باشد. این شرکت در زمینه تولید محصولات دکوراتیو ساختمانی، اعم از پانل های چند جداره پی وی سی تحت برند کوبوآ ( +Coboa ) و همچنین پارتیشن و مبلمان اداری مدرن با برند آفن ( Afn ) فعالیت می کند. اساس مدیریت هردو برند از همان ابتدای فعالیت شرکت مبتنی بر استقلال سازمانی برای هر دو محصول بوده و هست. آذران با هدف حفظ سرمایه مخاطبان خود قدم در مسیر فن آوری و تولید نهاده و در کنار صادرکنندگان نمونه سال، با اخذ نشان های استاندارد بین المللی و کسب بیش از پنجاه جایزه و لوح ارزشمند ملی همواره کارایی در فضا و زیبایی در نما را هدف و سرلوحه تلاش های خود قرار داده است. هم اکنون با گذشت بیش از یک دهه از آغاز به فعالیت این مجموعه و کسب تجارب ارزشمند، شرکت آذران فضانما دارای شبکه گسترده فروش و خدمات نصب و اجرا در اکثر شهرهای ایران می باشد. این مجموعه با تکیه بر فن آوری روز و با نگاه رو به آینده، اعتماد مخاطبان خود را به نحو شایسته ای جلب کرده و در این راه حداکثر تلاش و نیروی خود را بکار گمارده است.

دپارتمان طراحی شرکت آذران فضانما ( آفن ) یکی از فعال ترین واحدها در این مجموعه می باشد. یک تیم حرفه ایی از آرشیتکت ها و طراحان داخلی که در کنار ارائه خدمات طراحی، بمنظور آشنایی و اشراف کارفرمایان به محیط زندگی و فضای کاری خود اقدام به ارایه تصاویر سه بعدی در ابعاد واقعی می نمایند. این مجموعه در کنار واحد نظارت به منظور اطلاع و آشنایی کارفرمایان خود اعم از مهندسین مشاور و مجریان ساختمان، در موارد خاصی اقدام به تهیه دستورالعمل منطبق بر اســتــانــداردهــا نـمــوده اســت که قبل از اجرای هر پروژه، نقشه ها، اسناد و مدارک مرتبط را در اختیار ایشان قرار می دهد.


برای طــراحــی و ســاخـت یک پــروژه مراحل زیر به ترتیب طی می شود


مـرحـلـه اول: بــازدیــد از پـروژه توسط کارشناسان فروش همراه کارشناس طراحی جهت برداشت پلان اولیه و دریافت خواسته های مشتری می باشد.

مرحـلـه دوم: طراحی اولیه بر اساس خواسته های مشتری که می تولند به صورت دو بعدی و سه بعدی باشد .

مرحلـه ســوم: ارائه طرحهای اولیه به مشتری جهت دریافت تاییدیه یا تغییرات احتمالی .

مرحله چهارم: دریافت تاییدیه نهایی و عقد قرارداد .

مرحله پنجم: برداشت نهایی از پروژه جهت ترسیم نقشه اجرایی .

مرحله ششم: دستور تولید به کارخانه به کارخانه جهت ساخت .