مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

انواع پارتیشن های اداری

پارتیشن‌ها برای جداسازی موقت در فضاهای اداری استفاده می‌شوند و به زیبایی فضای داخلی ساختمان نیز کمک زیادی می‌کنند. پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد.

پارتیشن های اداری به دو دسته تقسیم می شوند:

پارتیشن های تک جداره

پارتیشن های دو جداره

پارتیشن های تک جداره:

پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت تر می‌کند.

 پارتیشن های دو جداره:

در پارتیشن‌های دوجداره قابلیت ساخت قاب‌های یک‌تکه و بزرگ وجود دارد.بدنه پارتیشن به‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. 

در طراحی پارتیشن اداری می توان معابر را در هم ادغام کرده و پرتی فضا را به حداقل رساند ، لذا در برخی موارد میتوان از استفاده از درب پرهیز کرد. چرا که بسیاری از فضاهای اداری نیاز به درب نداشته و در طول مدت از آن هیچ استفاده ای نمی شود.

انواع پارتیشن های اداری از نظر مواد تشکیل دهنده:

·         شیشه ای

·         ام دی اف(MDF)

·         آلومینیوم

·         ترکیب شیشه و ام دی اف

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری:

·         نصب سریع پارتیشن اداری عدم اتلاف وقت کارپرسنل و سازمان میشود

·         زیبایی و دکوراتیو بودن پارتیشن ادرای

·         تنوع رنگ و طرح قابلیت حمل و نقل و جابه جایی آسان

·         اندازه دلخواه برای پارتیشن اداری

·         امکان مونتاژ و دمونتاژ سریع و اسان

 

برای مشاوره رایگان در انتخاب پارتیشن های اداری ، میز کنفرانس و مبلمان اداری می توانید با راه های ارتباطی کارشناسان ما، که در تماس باما سایت قرار دارد ارتباط برقرار کنید.

http://www.afn-furniture.com

 

مبلمان اداری کلاسیک یا مبلمان اداری مدرن


اغلب ما، بار‌ها دیده‌ایم که افراد درخانه‌های خود تلفیقی نازیبا ونامتناسب ازدو سبک ( سنتی با مدرن) یا ( کلاسیک با مدرن) را به کار می‌برند، بدون اینکه تعریف درستی از سبک‌ها و نحوه تلفیق درست آن‌ها با یکدیگر داشته باشند. در این مطلب قصد داریم در انتخاب مبلمان اداری برای محل کارتان نکاتی را بگوییم تا راحت تر سبک مبلمان اداریتان را انتخاب کنید . هر فرد با توجه به گرایشهای روانی و تمایلات شخصی خود همچنین محیط جامعه ای که در آن رشد کرده و مدارج تحصیلی یا کاری خود می توان سلیقه های متفاوتی در انتخاب سبک های دکوراسیون و مبلمان اداری داشته باشد. البته بعضی اوقات نمی توان گفت که فرد کاملا یک سبک مدرن و یا کلاسیک را می پسندد. اگر نگاهی به دفترکار بعضی از مدیران داشته باشیم  گاهی اوقات با صحنه های عجیبی رو به رو خواهیم شد. به نحوی که فرد ناظر نمی تواند بگوید که دفتر مدیر از سبک چیدمان مبلمان اداری مدرن پیروی کرده و یا برعکس کاملا از سبک چیدمان مبلمان اداری کلاسیک . بلکه در بعضی اوقات تلفیقی از هر دو دیده می شودکه ممکن است زیبا و یا باعث وجود ناهنجاریهای بصری گردد.

 

 

مشتریان مبلمان اداری

اگر مشتریان شما افرادی هستند که فرهنگی یا میانسال به شمار می روند و یا در حیطه فرهنگ و رسوم کشور ارتباط کاری شما شکل می گیرد پس بهتر است از چیدمان مبلمان اداری کلاسیک برای دفتر خود در نظر بگیرید اما اگر مشتریان شما عموما از دسته مشتریان جوان هستند و البته مشتریان بروزی می باشند پس یقین داشته باشید که باید یک دفتر کار سبک اداری مدرن برای خود در نظر بگیرید زیرا این سبک از دیگر سبکها(کلاسیک) برای شما مناسب تر است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر دربازه میز مدیریتی و میزکنفرانس به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.afn-furniture.com