مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن

دیوارهای متحرک یا همان پارتیشن ، پانل هایی هستند که می توانند برای تغییر آرایش های مکانی تنظیم شوند. آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن می تواند به شما در داشتن یک فضای تقسیم بندی شده کمک کند. هدف از دیوارهای متحرک به طور کلی تبدیل یک فضای واحد به چند فضای کوچکتر است. پارتیشن ها می توانند یک سالن مدرسه یا یک مرکز همایش بزرگ را به اتاقهای کوچکتر تقسیم کنند. در صورت عدم نیاز، پارتیشن ها می توانند جابجا یا پنهان شوند.در این مقاله قصد داریم همه چیز درباره پارتیشن متحرک را برای شما بیان کنیم.

پارتیشن بندی متحرک

پارتیشن بندی متحرک می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین و انعطاف پذیرترین گزینه در سیستم های پارتیشن بندی اداری باشد. درب های پارتیشن، چه پارتیشن های تاشو و چه پارتیشن های متحرک آویزان، یک روش سازگار برای ایجاد مناطقی بسیار مفید در فضای کار موجود، ارائه می دهند و می توانند بسیار متناسب با نیازهای شما باشند. انواع متنوعی از بافت، ارتفاع و رنگ برای ارتقا زیبایی هر منطقه در دسترس است و ما می توانیم پارتیشن متحرک را با محیط دفتر کار موجود خود مطابقت دهیم یا ظاهر کاملا جدیدی را ارائه دهیم. برای داشتن یک انتخاب خوب، آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن ها امری ضروری است.

پارتیشن متحرک

پارتیشن متحرک

آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن ها و انواع پارتیشن های متحرک

انواع دیوارهای متحرک

  • پارتیشن متحرک دائمی: برخی از دیوارهای متحرک دائمی هستند. این موارد در صورت عدم نیاز درجا پس گرفته می شوند. برخی دیگر موقت بوده و در صورت لزوم برداشته ، جابجا شده و مجدداً در مکان های مختلف نصب می شوند.
  • دیوارهای تاشو عمودی:دیوارهای تاشو عمودی معمولاً از طریق برق کار می کنند و نسبت به نمونه های افقی خود به پشتیبانی ساختاری کمتری نیاز دارند.
  • تاشو کشویی: پارتیشن های تاشو کشویی فقط به صورت آویزان در دسترس نیستند بلکه می توانند روی مسیرهای سر و کف نیز کشویی باشند.
  • صفحه دستی یا قطار برقی: این سری پانل ها معمولاً به هم متصل می شوند که در صورت امتداد ، دیواره ای را تشکیل می دهند
  • درب آکاردئونی: این پارتیشن ها به دلیل مقرون به صرفه بودن، در میان انواع محبوب دیوارهای پارتیشن در بازار قرار دارد.

انواع پارتیشن متحرک

انواع پارتیشن متحرک

آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن

کار با پارتیشن متحرک آسان است و فقط باید آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن را پیش زمینه کار خود قرار دهید. پارتیشن ها فقط برای استفاده در دفاتر و محیط های تجاری نیست بلکه برای استفاده در مدارس، هتل ها، بیمارستان ها و تالارهای نیز کاملاً مناسب هستند. برای آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن بهتر است این مقاله را مطالعه کنید تا با کاربرد آن بیشتر آشنا شوید. نکاتی که در ادامه ذکر می شود از مهم ترین موارد آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن ها در فضاهای مختلف است.

از مطالب پرطرفدار ما بهره مند شوید

تقسیم فضای اداری

یکی از موارد استفاده و آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن ها در تقسیم فضای اداری است. امروزه بسیاری از دفاتر شهر که با فن آوری دیوارهای پارتیشن آشنا هستند و به طور کامل از آن استفاده می کنند. دلیل آن این است که این دیوارها صرفه جویی زیادی در هزینه های عملیاتی می کنند. بدون نیاز به بازسازی می توان از دیوارها برای تقسیم دفاتر مختلف در یک اتاق بزرگ استفاده کرد. با توجه به هزینه ای که موجب صرفه جویی در آن می شود، همچنین زمان و سایر ناراحتی ها، این دیوارهای پارتیشن برای تقسیم سریع مناسب هستند. سالهاست که اکثر بانکها، شرکتهای بیمه و بسیاری از بخشهای دیگر از این دیوارها استفاده می کنند.

تقسیم فضا با پارتیشن

تقسیم فضا با پارتیشن

تقسیم اتاق کنفرانس

در اتاق های کنفرانس مدرن، استفاده از پارتیشن های تاشو بسیار رایج است. این کار برای این است که کارگاه ها یا فعالیت های مختلف در یک کنفرانس به صورت خصوصی انجام شود. رویدادهای مختلف به تنظیمات متفاوتی نیاز دارند. بنابراین استفاده از این دیوارهای پارتیشن حیاتی است. آیا تا به حال در یک ساختمان برای مناسبت های مختلفی شرکت کرده اید اما این مجموعه متفاوت به نظر می رسد؟ احتمالاً به این دلیل بود که آنها از فناوری دیوارهای پارتیشن استفاده کرده اند. بنابراین برای اتاق های کنفرانس داشتن این دیوارها در دنیای امروز مهم است.

تقسیم اتاق کنفرانس با پارتیشن

تقسیم اتاق کنفرانس با پارتیشن

تقسیم اتاق های بیمارستان

منطقه دیگری که بیشتر پارتیشن های تاشو در آن یافت می شود در بیمارستان ها است. از دیوارها برای تقسیم اتاق ها برای اهداف موقتی مختلف استفاده می شود. به خصوص از آنجا که موارد اضطراری در آنجا بسیار شایع است، از این رو این دیوارها بسیار کار می کنند. اکثر بیمارستان ها و مراکز درمانی مدرن از این فناوری استفاده کرده اند که اثبات شده کارایی دارد.

تقسیم فضای بیمارستان با پارتیشن

تقسیم فضای بیمارستان با پارتیشن

تقسیم سالنهای ورزشی

تقسیم سالنهای ورزشی یکی دیگر از موارد آشنایی با پارتیشن متحرک و مکان مورد استفاده از آن ها می باشد. اگر تا به حال از سالن های ورزشی مدرنی که امروز داریم بازدید کرده اید، حتماً موارد استفاده از دیوارهای جدا کننده تاشو را دیده اید. آنها از این دیوارهای پارتیشن برای انجام انواع مختلف آموزش در یک سالن ورزشی استفاده کردند. اکثر دیواره های پارتیشن مورد استفاده در این مناطق اغلب از نظر عظیم الکتریکی کار می کنند.

تقسیم اتاقهای کلاس در مدارس و دانشگاهها

این پارتیشن ها در مدارس و دانشگاه ها بسیار رایج است. از این دیوارها برای تقسیم کلاس ها و همچنین سایر اتاق های کارگاه استفاده می شود. به راحتی گروه های مختلف دانشجویی را در کارگاه های بدون درد تقسیم می کنید. و بر اساس حداقل هزینه مورد نیاز برای راه اندازی ، بهترین انتخاب هستند. این دیوارهای پارتیشن کاربردهای زیادی دارند ، همانطور که متداول ترین موارد را در بالا دیدیم. مزیت بزرگ این نوآوری این است که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین ارائه حداکثر کاربرد فضا می شود. برای استفاده موقت نیازی به تغییر دائمی اتاق ندارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.