مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

اصلی ترین مشخصات میز اداری و صندلی اداری

استانداردهایی برای میز و صندلی وجود دارند که خوب است در زمان خرید این وسایل آنها را مد نظر داشته باشید. خیلی از ما تجربه درد در شانه، دست و گردن را داشته‌ایم. ممکن است بتوان با چند تغییر جزئی در وضعیت نشستن یا ایجاد تغییرات در ارتفاع میز و صندلی یا درکل تعویض آنها این موارد را رفع کرد. قبل از خرید با استانداردهای میز و صندلی اداری آشنا شوید تا بهترین انتخاب را برای حفظ سلامتی خود داشته باشید.

 

میز اداری و صندلی اداری از عناصر مهم در محیط کار است، زیرا افراد به طور مداوم با آنها سر و کار دارند. با توجه به اینکه انواع مختلفی از میز اداری مانند میز اداری مدرن، میز مدیریت و کنفرانس، میز مدیریت ام دی اف، میز اداری دست دوم وجود دارد، قیمت میزهای اداری نیز با توجه به جنس و نوع کاربری آنها متفاوت است در رابطه با صندلی کارمندی هم به همین شکل است صندلی اداری دست دوم، صندلی اداری ارزان، صندلی اداری طبی، صندلی کارمندی انواع مختلفی از صندلی هستند قیمت صندلی اداری نیز مانند میز اداری با توجه به جنس و طرح متفاوت است. به همین دلیل مهم است که هم راحت و زیبا باشند و هم از استانداردهای لازم برخوردار باشند تا کمترین آسیب را به بدن استفاده‌کننده وارد کنند. علم مهندسی انسان یا ارگونومی برای طراحی وسایل و ابزار مورد نیاز زندگی و کار استفاده می‌شود و در طراحی میز و صندلی اداری استاندارد نیز کاربرد دارد.

شرکت مبلمان اداری آفن تولید کننده انواع مبلمان اداری با رعایت اصول ارگونومی سلامتی را همراه با کارایی با لا برای کارمندان و مدیران به همراه آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.