مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

ویژگی مبلمان اداری استاندارد و سلامت کارمندان

در بسیاری از موارد زمانی که کارمندان پشت میز کارمندی مشغول به کار هستند دچار گردن درد، پا درد، درد دست، شانه و کتف می شوند ولی به دلیل مشغله زیادی که دارند فرصت اصلاح پوزیشن و نرمش های اصلاح کننده حالات را ندارند.

این مسائل احتمالا از قرار گرفتن در حالت نا مناسب بدن یا استفاده و کار کردن با مبلمان اداری غیر استاندارد است که تنها با چند تغییر جزئی در وضعیت نشستن و انتخاب مناسب صندلی، میز، میز کارمندی و … می‌توانیم این دردها را رفع کنیم و از خستگی بیش از حد جلوگیری کنیم.

پشتی صندلی باید طوری انحنا داشته باشد که گودی کمر را در زمان تکیه دادن به آن حفظ کند. کفی و پشتی صندلی باید از جنس مناسبی باشند و بهتر است خلل و فرج داشته باشند تا شخص عرق نکند و لباس به بدنش نچسبد.

 

بهترین مدل میزهای اداری میزهایی هستند که شیب آن توسط، فرد قابل تنظیم باشد و سطح میز تحریر باید طوری طراحی شده باشد که کمی بالاتر از آرنج مشخص باشد و برای تایپ  کردن باید بازوها آزاد بوده  و ساعدها نیز به طور افقی قرار گیرند.

این مسائل تنها برای کارمندان نیست مدیران نیز از این شرایط مستثنا نیستند میز مدیریت همانند سایر میز های اداری و کارمندی باید مطابق با اصول ارگونومیک طراحی و ساخته شود چرا که این ویژگیها باعث می شود که ریسک آسیب به مدیریت به حداقل برسد. این نوع طراحی میز و میز مدیریت و سایر میز های اداری و کارمندی باعث می شود که از خستگی کاربران و مدیریت در ساعات طولانی کار جلوگیری کند

قیمت مبلمان اداری با توجه به متریالی که استفاده می شود، کیفیت و نوع استفاده متفاوت است شرکت آفن تولید کننده مبلمان اداری استاندارد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مطابق با استانداردها و به روز ترین طراحی میز اداری و مبلمان اداری می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.