مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

محصولات جدید آذران

همانطور که در مقاله قبلی درباره تولیدات و خدمات شرکت آذران فضانما (آفن) توضیح داده شد، این شرکت با تولید محصولات مختلف و متنوعی مانند مبلمان اداری سالهاست که در خدمت مشتریان گرامی می باشد. 



در اینجا تعدادی از محصولات اصلی شرکت را به شما علاقه مندان معرفی می کنیم:

پارتیشن اداری:  پارتیشن‌ها برای جداسازی موقت در فضاهای اداری  استفاده می‌شوند و به زیبایی فضای داخلی ساختمان نیز کمک زیادی می‌کنند. پارتیشن اداری به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ، متریال و ملزومات آن می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد. پارتیشن اداری در دو نوع دوجداره و تک جداره ساخته می‌شود.


میز مدیریتدفتر مدیریت یکی از بخش‌های مهم هر اداره و ارگان دولتی و خصوصی است. درواقع دفتر مدیریت به‌عنوان هسته مرکزی تمامی ارتباطات درون و برون‌سازمانی است که قرار گرفتن مدیر در این مکان ضمن نظم بخشیدن به امور شرکت، بر تمامی فعالیت‌های کارکنان نیز نظارت دارد.قیمت میز مدیریت بر حسب موادی که استفاده شده یا طراحی خاصی که صورت گرفته می تواند متغیر باشد ولی چیزی که می تواند مهم باشد این است که در کنار  این مسائل میز مدیریت با کیفیت و مدرنی انتخاب کنیم.

میز کنفرانساتاق کنفرانس یکی از ملزومات هر اداره و شرکتی است که قصد همکاری با شرکت‌های دیگر را دارد. همچنین برگزاری جلسه میان کارکنان شرکت نیاز به یک مکان مجزا دارد. اتاق کنفرانس محلی برای گفتگو و تبادل‌نظر است. اما طراحی و دکوراسیون داخلی این اتاق تأثیر زیادی در نحوه گفتگو دارد. میز کنفرانس برای اتاق‌های کنفرانس استفاده می‌شود که باید به نحوی طراحی شود که تمامی حاضرین در مقابل یکدیگر و بر روی یک میز قرار بگیرند. بنابراین سایز و اندازه میز کنفرانس و اصول ارگونومی در آن اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل در طراحی و ساخت میز کنفرانس از جدیدترین متد روز استفاده می‌شود.

http://www.afn-furniture.com
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.