-
آشنایی با پارتیشن های مدرن
شنبه 2 تیر 1397 13:11
به منظور جداسازی واحدهای مختلف در فضاهای اداری از پارتیشن یا تقسیم کننده استفاده می شود . سهولت در نصب ، امکان جابه جایی ، کم هزینه تربودن نصبت به دیوارکشی و نصب در مدت زمان کمتر دلایلی است که همه و همه باعث گردیده تا جایگزینی مناسب جهت دیوارکشی و تفکیک واحدها ها باشد .پارتیشن ها بسته به نوع کاربری و فضای مورد استفاده...
-
از زیبایی و کیفیت درکنارهم استفاده کنید
شنبه 2 تیر 1397 11:45
اگر قصد دارید برند یا شرکتتان را به دیگران معرفی کنید ، یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت کنید ، نوع دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری تان است ،چرا که در نگاه اول آنچه که چشم ارباب و رجوع و بازدید کننده گان را به سوی شرکت یا کسب و کارتان جلب می کند نحوه چیدمان مبلمان اداری خواهد بود . قبل از هرچیز خود را...
-
میزمدیریت یکی از مجموعه های ست مدیریتی
شنبه 2 تیر 1397 10:44
مهم ترین قسمت یک شرکت اتاق مدیریت و ست مدیریتی آن است چرا که تمامی جلسات سازمانی و برون سازمانی در آن انجام میپذیرد. نحوه چیدمان مبلمان اداری و مجموعه مدیریتی بسیار مهم است ، چرا که آن چه که ارباب و رجوع یا همکارانتان را در نگاه اول جلب می کند نوع چیدمان مبلمان اداری و به طور کلی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت است . میز...
-
تنوع در مدل پارتیشن اداری به همراه مناسب ترین قیمت بازار
سهشنبه 29 خرداد 1397 13:51
امروزه به جای دیوار کشی های مختلفی که در فضای اداره ها صورت می گرفت از پارتیشن ارزان استفاده می شود،چرا که قیمت پارتیشن اداری نسبت به ساخت دیوار کمتر می باشد. پارتیشن اداری روی دکوراسیون داخلی و شرکت و محل کار بسیار موثر واقع می شود. در انتخاب پارتیشن اداری به حفظ نظم و آرامش بیشتر کارمندان و کنترل راحت تر آن ها دقت...
-
معیارهایی که حین خرید مبلمان اداری باید رعایت شود
سهشنبه 29 خرداد 1397 13:49
اینکه یک شرکت موفق داشته باشید باید تعداد ارباب رجوع های شرکت تان زیاد باشد تا سبب افزایش اعتبار شرکت شما شود. حال در کنار کاری که در شرکت انجام می دهید باید ظاهر شرکت شما مثل مبلمان اداری و دکوراسیو داخلی آن بتواند نظر و اعتماد مراجعه کنندگان را جلب کند. در این نوشتار قصد داریم یک راهنمایی کامل به شما برای اینکه یک...
-
اهمیت و نقش مبلمان اداری در مشاغل
سهشنبه 29 خرداد 1397 13:48
فضاى ادارى و دکوراسیون داخلى محیط کار شما اهمیت بسیاری در روند کاری و جلوه اجتماعی خواهد داشت و مبلمان اداری یکی از پارامتر های ایجاد فضای ایده آل و مناسب است. لازم است که شما، در ایجاد فضایی رسمی و مدرن و در عین حال راحت و ساده تلاش کنید؛ ترکیب و هارمونی صحیح و به کار بردن خلاقیت در انتخاب و چیدمان، سبب جلوه ای زیبا...
-
انتخاب میز مدیریت بر اساس فضای اداره
سهشنبه 29 خرداد 1397 13:46
موضوعی که این روزها تأثیر مستقیمی در انتخاب میز مدیریت و میز اداری دارد فضای داخل اداره است. فرض کنید وارد یک شرکت شوید و تمامی فضای آن با میز و سرویس مبل پر شده باشد قطعا در این شرایط حس خوبی نخواهید داشت بنابراین نکته در این لاین استفاده از سرویس هایی است که با شرایط فضای داخلی شرکت همخوانی داشته باشد. شرکت هایی که...
-
با محصولات مبلمان اداری 2018 آشنا شوید
سهشنبه 29 خرداد 1397 13:40
هر سال مدل های جدیدی از دکوراسیون و مبلمان به بازار می آید و مبلمان اداری هم بخشی از آن است. مدل های محبوب سال ۲۰۱۸ هم به بازار آمده اند و در این میان طرح ها و رنگ های زیبایی به چشم می خورد. در این جا می خواهیم تعدادی از مدل های جدید مبلمان اداری را معرفی کنیم تا هنگام خرید با توجه به مدل های روز اقدام به خرید کنید.....
-
قیمت پارتیشن اداری با توجه به متریال به کار رفته
سهشنبه 29 خرداد 1397 12:49
قیمت پارتیشن اداری بر اساس نوع و کیفیت و همینطور ابعاد مشخص می شود. بهتر است که برای تعیین قیمت پارتیشن اداری در ابتدا فضای اداره و نوع طرح مورد نظر به درستی اندازه گیری شود. قیمت پارتیشن اداری دوجداره بر اساس ابعاد و جنس آن تعیین می شود. این پارتیشن ها در وضعیت فلکسبیل طراحی می شود به طوری که ابعاد آنها قابل تغییر...
-
مبلمان کلاسیک بهتر است یا مدرن؟
سهشنبه 1 خرداد 1397 11:09
همانطور که از اسم آن مشخص است مبلمان اداری مدرن مناسب زندگی روزمره با امکاناتی به روز مانند طراحی ارگونومی ، قابلیت تبدیل پذیری در برخی از مدل ها و ... به بازار عرضه می گردد ، در مقابل مبلمان کلاسیک نیز در طرح و رنگبندی ساده تر و فارغ از هر گونه امکاناتی تولید و به بازار عرضه می گردد.دیده شده که بعضا برای پر کردن فضا...
-
با انواع مبلمان اداری آشنا شوید
سهشنبه 1 خرداد 1397 10:15
در صنعت دکوراسیون داخلی همواره با فرارسیدن سال نو شاهد معرفی انواع مختلف مبلمان اداری هستیم .مبلمانی که هر کدام قابلیت ها و خصوصیاتی منحصر به فرد دارند .ویژگی های مانند مبلمان تغییر پذیر ، مبلمان با ارگونومی بالا ، مبلمان کم جا و بسیاری دیگر .در این مطلب قصد داریم تا شما را با محصولات مبلمان اداری آشنا کنیم. ما را با...
-
قبل از خرید مبلمان اداری به این نکات توجه نمایید
سهشنبه 1 خرداد 1397 09:49
چه در سمت یک مدیر شرکت باشید چه کارمندی معمولی ،اگر قصد خرید مبلمان اداری را داشته باشید بد نیست به نکاتی که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد توجه نمایید.اولین چیزی که ارباب و رجوع از بازدید محیط کارتان نظرشان را جلب خواهد کرد نوع چیدمان مبلمان اداری خواهد بود .توجه به طرح ، رنگبندی و هماهنگی سایر ملزومات اداری با...
-
نکاتی در مورد چیدمان و دکوراسیون
شنبه 15 اردیبهشت 1397 15:06
اگر قصد دارید در منزل یا محل کارتان بهترین چیدمان و دکوراسیون را به کار ببرید نیازی نیست حتما از وسایل گران قیمت استفاده کنید .با کمی خلاقیت و نکاتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد می توانید دکوری خاص وجذاب داشته باشید .با ما با خواندن این مطلب همراه شوید. یکی از اشتباهات رایج دکوراسیونی که به شدت ناپسند و مخرب...
-
انتخاب رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه
شنبه 15 اردیبهشت 1397 10:53
اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل به ویژه آشپز خانه خود را داشته باشد قبل از هرچیز باید به رنگ بندی دکور و هماهنگی آن با سایر وسایل منزلتان دقت نمایید . در این مقاله قصد داریم تا به شما در انتخاب رنگ مناسب کابینت آشپز خانه کمک نماییم .در ادامه با هما همراه شوید . آشپزخانه به عنوان قلب خانه اهمیت زیادی در طراحی داخلی دارد....
-
رابطه مستقیم موفقیت در یک مجموعه با انتخاب مبلمان اداری مدرن
سهشنبه 4 اردیبهشت 1397 11:45
اتاق کنفرانس به محلی برای تبادل نظر و گفتگو گفته می شود . پس اتاق کنفرانس را می توان به عنوان یکی از ملزومات در هر اداره و هر شرکت نامید . همچنین جهت برگزاری جلسه میان کارکنان شرکت نیاز به یک مکان مجزا دارد . 1.انواع میز کنفرانس 2.میزهای کنفرانس با پذیرایی و بدون پذیرایی 3.میز کنفرانس با طراحی خاص 4.مدل میز کنفرانس...
-
مبلمان اداری کلاسیک دارای چه ویژگی هایی است ؟
سهشنبه 4 اردیبهشت 1397 11:37
میز اداری از لوازم ضروری برای ارگان ها و ادارات و نهادها و سازمان ها به شمار می رود . بسیاری از مدیران شرکت ها وسواس زیادی در انتخاب میز اداری دارند و خیلی اوقات در انتخاب میز با سختی مواجه می شوند . مخصوصا اگر یک شرکت از بخش های مختلفی تشکیل شده باشد . یک تصور غلط وجود دارد و آن این است که با وجود با وجود این که این...
-
استفاده از درب های ریلی در پارتیشن های اداری
دوشنبه 6 فروردین 1397 14:12
انواع مختلفی از پارتیشن های اداری وجود دارند که مدیران با توجه به نیازها و شکل کسب و کار خود باید از آنها استفاده کنند. این پارتیشنها همچنین میتوانند اجزای مختلفی داشته باشند که درنهایت به افزایش بهرهوری آنها کمک کند . پارتیشن های اداری به دو دسته تک جداره و دوجداره تقسیم میشوند. این دو دسته اصلی با توجه به...
-
راهنمای خرید مبلمان اداری
دوشنبه 6 فروردین 1397 14:08
خرید مبلمان اداری کار بسیار مشکلی است.یعنی شما باید با ویژگی های محل کار خود و دیزاین آن جا و این که برای چه کاری می خواهید می تواند مدل های مختلفی انتخاب کنید.ما در این جا سعی نموده ایم بهترین نکات درباره خرید مبلمان اداری را بازگو کنیم تا شما به آن چه می خواهید برای انتخاب مبلمان اداری نزدیک شوید . 1- انتخاب صندلی...
-
راهنمای انتخاب میز مدیریت
شنبه 28 بهمن 1396 11:39
انتخاب طرح مناسب میز مدیریت با توجه به نوع کاربری ، فضای موجود ، نیازمندی های دفتر کار ، سلایق و اهداف مدیران همواره یکی از دغدغه های مدیران شرکتها و سازمانها بوده است . قبل از انتخاب هر نوع طرح مبلمان اداری به ویژه میز مدیریت پیشنهاد می گردد به سلایق، عادات و ترجیحات کارکنان خود اهمیت دهید . از ویژگی های یک فضای...
-
انواع مبلمان اداری
شنبه 28 بهمن 1396 11:28
مبلمان واژهای است که پیش از اینها تنها برای مبلها استفاده میشد، ولی امروزه کاربرد گستردهتری پیدا کرده است. امروزه مبلمان اداری که اصطلاحی است همیشه آن را شنیدهایم، تنها شامل مبلمان نمیشود. این اصطلاح برای تمام لوازمی که برای تجهیز یک محیط کاری استفاده میشود به کار میرود. مبلمان اداری شامل میز و صندلیها، میز...
-
استفاده از درب های ریلی در پارتیشن های اداری
شنبه 28 بهمن 1396 10:58
انواع مختلفی از پارتیشن های اداری وجود دارند که مدیران با توجه به نیازها و شکل کسب و کار خود باید از آنها استفاده کنند. این پارتیشنها همچنین میتوانند اجزای مختلفی داشته باشند که درنهایت به افزایش بهرهوری آنها کمک کند . پارتیشن های اداری به دو دسته تک جداره و دوجداره تقسیم میشوند. این دو دسته اصلی با توجه به...
-
خرید مبلمان اداری
شنبه 28 بهمن 1396 10:40
خرید مبلمان اداری کار بسیار مشکلی است.یعنی شما باید با ویژگی های محل کار خود و دیزاین آن جا و این که برای چه کاری می خواهید می تواند مدل های مختلفی انتخاب کنید.ما در این جا سعی نموده ایم بهترین نکات درباره خرید مبلمان اداری را بازگو کنیم تا شما به آن چه می خواهید برای انتخاب مبلمان اداری نزدیک شوید . 1- انتخاب صندلی...
-
ویژگی های پارتیشن های اداری
شنبه 28 بهمن 1396 10:31
پارتیشن های اداری یکی از انواع جداکنندههای کاذب و موقتی در فضاهای اداری و خانگی است پارتیشن اداری در انواع پارتیشن ام دی اف، پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن متحرک وجود دارد که به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیببندی رنگ، متریال و ملزومات آن میتواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد پارتیشن...
-
ویژگیهای یک صندلی اداری
چهارشنبه 17 آبان 1396 11:08
صندلیهای اداری از اعضای مهم مبلمان اداری هستند، زیرا بیش از هر چیزی کارمندان با صندلیهای اداری سر و کار دارند. مهم است که راحت باشند و کاربران از استفاده از آنها دچار آسیب نشوند. عمل نشستن در طولانی مدت روی صندلی اداری از چیزهایی است که خود به تنهایی آسیب زااست و اگر صندلی اداری از استانداردهای لازم برخوردار نباشد،...
-
راهنمای خرید مبلمان اداری
یکشنبه 23 مهر 1396 10:54
خرید مبلمان اداری کار بسیار مشکلی است.یعنی شما باید با ویژگی های محل کار خود و دیزاین آن جا و این که برای چه کاری می خواهید می تواند مدل های مختلفی انتخاب کنید.ما در این جا سعی نموده ایم بهترین نکات درباره خرید مبلمان اداری را بازگو کنیم تا شما به آن چه می خواهید برای انتخاب مبلمان اداری نزدیک شوید . 1- انتخاب صندلی...
-
تفاوت پارتیشن دو جداره و تک جداره چیست؟
یکشنبه 23 مهر 1396 10:14
همان طور که می دانیم پارتیشن اداری برای جداسازی موقت و پارتیشن بندی در فضاهای اداری هستند .در محیط های اداری، قسمت هایی که فعالیت مشخصی در آن انجام می گیرد، با نصب پارتیشن اداری از یکدیگر جدا می شوند. پارتیشن ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند که در این جا توضیحی به شما می دهیم: 1-پارتیشن تک جداره پارتیشنهای تک...
-
پارتیشن های اداری جداکنندههای موقت
یکشنبه 22 مرداد 1396 11:31
پارتیشن های اداری یکی از انواع جداکنندههای کاذب و موقتی در فضاهای اداری و خانگی است پارتیشن اداری در انواع پارتیشن ام دی اف، پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن متحرک وجود دارد که به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیببندی رنگ، متریال و ملزومات آن میتواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد پارتیشن...
-
مبلمان اداری کارآمد چه ویژگی هایی دارد؟
سهشنبه 3 مرداد 1396 14:37
وجود یک ست مبلمان اداری خوب و استاندارد در محل کار علاوه بر حفظ پرستیژ شرکت و دفتر کار، به راحتی و آسایش کارمندان کمک می کند. در یک دفتر کار ممکن است میز کارمندان مختلف بر اساس سمت و یا رتبه شغلی آن ها متفاوت باشد. در این مکان ها میز منشی نیز تا حدود زیادی با کارمندان دیگر متفاوت است چرا که نحوه کار منشی و ضروریاتی که...
-
مبلمان اداری چه کمکی به بهبود فضای بانک ها می کند؟
سهشنبه 3 مرداد 1396 14:35
بانک ها نیز برای طراحی مبلمان اداری خود داستانی متفاوت دارند. در این مکان های اداری که قرار است ارباب رجوع با کارمند و مدیر ارتباط مستقیمی داشته باشد و به احتمال قوی نیز مدت زمانی را باید به انتظار بنشیند، طراحی مبلمان شکل متفاوتی پیدا می کند. این طراحی علاوه بر این باید راحتی کارمند و اپراتور را تامین کند و باید برای...
-
مبلمان اداری کلاسیک انتخاب مدیران خاص
سهشنبه 3 مرداد 1396 14:31
این پرسش که سبک مدرن بهتر است یا کلاسیک، واقعاً سؤال بیمعنایی است. هیچکدام بر دیگری ارجحیت ندارد. هر مدیری بنا به سلیقهای که دارد، میز مدیریتی سلطنتی، میز مدیریت کلاسیک یا مدرن میتواند برای دکوراسیون خود هر سبکی را انتخاب کند. گاهی واضح نمیتوان گفت که فرد یک سبک مدرن یا کلاسیک را میپسندد و یا از تلفیقی از هر دو...