مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn
مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

مبلمان اداری، میزهای مدیریت و کنفرانس afn

در محیط کار چه مواردی می تواند خستگی را از تن شما بیرون کند

تمام کسانیکه شاغل هستند اکثر مدت زمان زندگی خود را در محیط های کاری سپری میکنند و کار کردن و سپری کردن مدت زمان طولانی می تواند خسته کننده باشد. اما تمام صاحبان کار و کارمندان می توانند تنها با رعایت و یا انجام چند راهکار کوچک، محیطی پر انرژی و بدون خستگی را برای خود فراهم کنند. هر یک از این موارد کوچک می تواند به کار بردن دکوراسیون داخلی زیبا و یا استفاده از مبلمان اداری راحت و استاندارد باشد که در ادامه این گزارش به معرفی هر یک از مواردی که باعث می شود تا محیط کاری بدون خستگی برای شما فراهم کند، خواهیم پرداخت.

فراهم کردن فضای اداری مثبت و راحت 

برای اینکه در کسب و کار خود موفق باشید باید یک تیم بسیار عالی را برای شرکت خود فراهم کنید. برای داشتن یک تیم عالی هم باید مواردی را انجام دهید که تمام اعضای تیم شرکت از کار کردن با شما راضی بوده و از محل کارشان انرژی مثبت دریافت کنند و با رضایت کامل به محل کارشان بیایند. تمام این کارها می توانید با فراهم کردن محیطی منظم و قانونمند اما نه خشک، و همینطور داشتن دکوراسیون داخلی زیبا به همراه مبلمان راحت و استاندارد فراهم کنید.
 
 
چند راهکار ساده برای از بین بردن خستگی در محیط اداری

در دفتر کار فضایی دوستانه ایجاد کنید 
در ادامه موضوع بالا که گفتیم باید یک فضای اداری مثبت و راحت ایجاد کرد، فراهم کردن فضای اداری دوستانه نیز به داشتن تیمی قوی بسیار کمک می کند. نبود فضای دوستانه مانع از پیشرفت شما در زمینه کاریتان خواهد شد. 
 
برای از بین بردن خستگی از فضای اداری، تنها کافیست صاحبان کسب و کار با ایجاد نگرش مثبت، داشتن رفتار محترمانه با تک تک کارمندان شرکت خود، تبعیض قائل نشدن بین کارمندان شرکت، یاد گرفتن مهارت گوش دادن، برقرار کردن ارتباط شخصی با کارمندان خود، داشتن ارتباط غیر کاری، تشویق کردن همکاران و کارمندان خود به کار به خصوص اگر کاری کردند که هم باعث خود و هم پیشرفت شرکت شده، فضای اداری را به یک فضای دوستانه و صمیمی تبدیل کنند. 

طراحی به خصوص و منحصر به فرد اتاق های محل کار 

تک تک فضاهایی که در شرکت وجود دارد، هر کدام یک فضای مهم در محیط اداری محسوب می شود که با می تواند تاثیرات مثبت و یا منفی را به مراجعه کنندگان در برخورد اول خواهد داد. تمام بخش های مختلف اتاق باید تمام ویژگی های خاص خود را برخوردار باشد. طراحی هر یک از فضاهای محیط کار باید به نحوی بوده که علاوه بر زیبایی، راحتی ارابا رجوع را نیز فراهم کند. 
 
طراحی اتاق انتظار نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا اتاق انتظار یکی از بخش های مهم محیط اداری می باشد و مراجعه کنندگان در برخورد اول با این محیط رو به رو خواهند شد و تمام انرژی مثبت یا منفی کل محیط شرکت را از اتاق انتظار دریافت خواهند کرد. در اتاق انتظار نیز باید به نوع صندلی ها و همینطور روشنایی آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید.
 
استفاده از مبلمان اداری مناسب برای اتاق انتظار

انتخاب و استفاده از مبلمان اداری استاندارد و راحت 

در کنار موارد نام برده شده بالا دیگر مورد مهمی که باعث می شود محیط کاری بدون خستگی و پویا داشته باشید، استفاده از مبلمان هایی است که از استاندارد و راحتی کافی برخوردار باشد. استفاده از مبلمان اداری استاندارد و راحت علاوه بر اینکه در روحیه افراد بسیار تاثیرگذار است، در سلامت جسمانی آنها نیز تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. حتما باید در فضای اداری از یک میز اداری استاندارد و همینطور صندلی اداری استاندارد استفاده شود. در ادامه به ویژگی های صندلی استاندارد خواهیم پرداخت. 
  • استفاده از هر یک از مبلمان های استاندارد می تواند دارای ویژگی های زیر باشد: 
  • باید برای قسمت پایین کمر دارای استاندارد باشد 
  • باید قابلیت تنظیم ارتفاع هم برای صندلی و هم برای دسته های آن وجود داشته باشد. 
  • قابلیت چرخش داشته باشد. 
  • باید از پارچه خوب برای آن استفاده شده باشد
  • استفاده از زیرپایی برای کارمندان
انتخاب میز و صندلی اداری استاندارد برای فضای اداری
و اما در کنار نام بردن ویژگی های صندلی خوب و استاندارد، حال با ویژگی های یکی میز خوب و استاندارد بهتر است آشنا شوید. میزها هم همانند صندلی ها می توانند تاثیرات زیادی بر روی کارمندان شرکت بگذار و روحیه آنها را تحت تاثیر قرار دهد. ویژگی های میز استاندارد و خوب شامل موارد زیر می باشد:
  • داشتن فضای مناسب برای قرار گیری پا 
  • داشتن ارتفاع مناسب و استاندارد ( برای این که ببینید ارتفاع میز مناسب است، دست‌های خود را با زاویه 90 درجه خم کنید و ببینید که می‌توانید آن‌ها را به راحتی روی میز قرار دهید یا خیر) 
  • قابلیت قرار دادن صندلی در داخل میز ( در صورتی که نتوانید این کار را انجام دهید، به سختی می‎‌توانید از کیبورد استفاده کنید. راحتی بیشتر با انتخاب مبلمان اداری مدرن را همین حالا تجربه نمایید.) 

انتخاب بهترین مبلمان برای مطب دکتر

مطب پزشکان همانند دیگر فضاهای اداری باید از آرامش و استانداردهای ویژه برخوردار باشد تا مراجعه کنندگانی که به آنجا می روند در مدت زمانیکه منتظر هستند تا نوبتشان شود، احساس راحتی کنند و آرامش داشته باشند. همانطور که می دانید مطب پزشکان تنها جایی است افراد بسیار زیادی به آنجا مراجعه کرده و مدت زمان زیادی را منتظر می مانند. پس به هنگام  انتخاب مبلمان برای مطب دکتر و همینطور استفاده از عناصر مناسب برای دکوراسیون داخلی آن باید دقت لازم را داشت.
 
 استفاده از مبلمان مناسب برای مطب دکتر | مبلمان اداری آفن استفاده از مبلمان مناسب برای مطب دکتر

بهترین طراحی و رنگ را برای دکوراسیون داخلی شرکت خود انتخاب کنید 

در هنگام طراحی داخلی برای شرکت خود یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید انتخاب رنگ مناسب می باشد. رنگی که برای دیوار یا کاغذ دیواری که استفاده می کنید باید علاوه بر اینکه بر روحیه کارمندان تاثیر مثبت بگذارد، باید با رنگ مبلمان اداری استفاده در فضای کار هماهنگی داشته باشد. در واقع تمام وسایلی که برای یک فضا استفاده می شود، باید مکمل هم باشند. 
 
دکوراسیون داخلی مناسب برای محیط اداری

در انتها نیز باید بگوییم برای داشتن محیط اداری پویاتر می توانید از آثار هنری و همینطور استفاده از مجله هایی برای خواندن استفاده کنید. استفاده از مجله بیشتر برای مطب دکتر و آرایشگاه ها و همچنین استفاده از موسیقی ملایم برای آرایشگاه ها و محیط هایی که در ان امکان پخش موسیقی باشد بسیار مناسب است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.